سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده ولی فقیه در گیلان مطرح کرد:

لزوم حفظ دستاورد‌های نظام و خدمات رسانی به مردم

نماینده، ولی فقیه در گیلان گفت: حفظ دستاورد‌های نظام و خدمات رسانی به مردم باید در اولویت اقدامات مسئولان باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ آیت الله زین العابدین قربانی، نماینده ولی فقیه در استان گیلان و امام جمعه رشت امروز در دیدار با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر لاهیجان با بیان اینکه انقلاب اسلامی ریشه در خواست و اراده ملت ایران داشت، گفت: دستاورد‌های این انقلاب و نظام باید به مردم معرفی شود تا مردم از خدمات انقلاب اسلامی آگاه شوند.

وی با بیان اینکه گیلانیان سهم بسزایی در پیروزی انقلاب اسلامی داشتند، افزود: امروز هم مسئولان به ویژه اعضای شورای اسلامی که با رأی مردم انتخاب شده اند، باید با عزمی انقلابی و با همیاری مردم برای آبادانی و پویایی شهر‌ها و روستا‌ها بیشتر تلاش کنند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه گیلان مهد مفاخر و علمای بزرگی است، خاطرنشان کرد: پاسداشت علما و گرامیداشت خدمات فرهنگی آنان باید وجه همت مسئولان شهری باشد.

مسعود کاظمی، شهردار لاهیجان هم گفت: لاهیجان در بین هزار و ۱۵۰ شهر کشور در زمره ۲۰ شهر اول کاندیدای انتخاب شهر کتاب قرار گرفته است.

جواد تمیزکار، سخنگوی شورای اسلامی شهر لاهیجان هم افزود: تلاش می‌کنیم تا بتوانیم با اجرای طرح‌های مختلف خدمات رسانی به مردم شهر لاهیجان را افزایش دهیم.

 

انتهای پیام/ع

 

دیدار شهردار و اعضای شورای شهر لاهیجان با آیت الله قربانی

برچسب ها: شورای شهر ، دهه فجر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.