سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پروژه راه‌آهن اردبیل از مطالبات جدی مردم اردبیل است

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: پروژه راه‌آهن اردبیل- میانه یکی از مطالبات جدی مردم اردبیل است که به دلیل عدم تأمین مالی تا به امروز به بهره‌برداری نرسیده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، محمد فیضی افزود: این پروژه یکی از مطالبات جدی مردم اردبیل است که به دلیل عدم تأمین مالی تا به امروز به بهره‌برداری نرسیده است.

وی گفت: در سال‌های اخیر میزان جذب اعتبار پروژه مطلوب نبود و اعتبارات محدودی به این پروژه اختصاص یافته بود در حالی که این پروژه برای اتمام به حدود هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی افزود: با پیگیری نمایندگان و مسئولان استانی اعتبار این پروژه در سال آینده افزایش‌یافته و با این وجود تأمین مالی آن از مسیرهای دیگر در دست بررسی است.

فیضی گفت: نه تنها این پروژه در اولویت پروژه‌های ریلی دولت قرار گرفته بلکه مطالعه خط ریلی اردبیل- پارس‌آباد نیز در بودجه سال آینده پیش بینی شده است.

وی تأکید کرد: بعد از اتمام راه‌آهن اردبیل- میانه و اتصال آن به شمال استان نه تنها حمل‌ونقل اردبیل با تحول همراه شده بلکه زمینه رونق صادرات نیز فراهم خواهد شد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: با پیگیری‌ها به دنبال تسریع عملیات اجرایی این پروژه هستیم تا در نهایت تا سه سال آینده بتوان از راه‌آهن اردبیل- میانه بهره‌برداری کرد.

 

انتهای پیام/ع

تسریع عملیات اجرایی پروژه راه آهن اردبیل-میانه

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.