سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه نیازمند کار فرهنگی

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت:کرمانشاه به شدت احتیاج به کار فرهنگی دارد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه کرمانشاه به همه امور به ویژه کار فرهنگی نیاز ویژه دارد، تاکید کرد: کرمانشاه به شدت احتیاج به کار فرهنگی دارد.
آیت‌الله مصطفی علما بر ضرورت مطرح کردن فضایل و دستاورد‌های انقلاب در دهه فجر به ویژه برای جوانان تاکید کرد.
وی قرآن و عترت را پشتوانه محکم و مقتدر انقلاب اسلامی برشمرد و اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران از یک محتوای فوق العاده برخوردار است و علت آن هم این است که همه حرف‌های ما منشاء الهی دارند.
نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه افزود: اگر امروز دنیا در برابر انقلاب اسلامی ایران خاضعانه ایستاده، به برکت این دو سرمایه ارزشمند یعنی قرآن و عترت است.
وی با یادآوری اینکه امام خمینی (ره) با دست خالی و با تاکید بر مبانی اسلام، انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند، اضافه کرد: روزی که امام (ره) تصمیم به این حرکت گرفت شاید چهار پنج نفر هم دور وبرش نبودند.
آیت‌الله علما در ادامه با اشاره به اینکه اسلام از یک محتوا و غنای فوق العاده برخوردار است، گفت: عرفان‌های کاذب امروز انحراف محض است و هیچ چیزی در خود ندارند.
وی اشاره‌ای هم به شبهات امروز جامعه داشت و اظهار کرد: شبهات این روز‌ها تازه نیستند و همان شبهات تکراری و قدیمی هستند که از اول بوده‌اند، لیکن امروز به تناسب پیشرفت‌های صورت گرفته اتوکشیده شده‌اند.
امام جمعه کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه کرمانشاه به همه امور به ویژه کار فرهنگی نیاز ویژه دارد، تاکید کرد: کرمانشاه به شدت احتیاج به کار فرهنگی دارد.

 

انتهای پیام/پ

اجرای کار فرهنگی در کرمانشاه

 

 

 

برچسب ها: آِت اله علما ، فرهنگی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.