سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح تصفيه‌ خانه فاضلاب واحد توليدی در بابل

تصفيه‌ خانه فاضلاب واحد توليدی پويا آيش در بابل افتتاح شد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، هم ‌زمان با ایام دهه فجر و با حضور استاندار مازندران، تصفيه‌ خانه فاضلاب واحد توليدی پويا آيش در شهرک صنعتی بندپی بابل با سرمايه‌ گذاری ۳۲ ميليارد ريالی افتتاح شد.

محمد اسلامی استاندار مازندران در آيين افتتاح این تصفيه‌ خانه فاضلاب گفت: صنايع ما بايد با تکنولوژی روز و بدون آلايندگی و سازگار با شرايط محيطی استان، شکل گيرد.

وی افزود: بايد کالاهای واحدهای صنعتی در استان، برندسازی شوند زيرا برند ماندگار، نياز بازار را رفع می‌ کند و باعث می ‌شود تا مشکلات واحدهای صنعتی مرتفع شوند.

اسلامی گفت: واحدهای تولیدی و صنعتی، با حفظ مسائل زیست‌محیطی، موجبات هم‌افزایی و رونق صنعتی و تولیدی را در استان فراهم می‌کنند.

استاندار مازندران با تأکید بر اینکه اعطای مجوزها در حوزه‌های صنعتی و تولیدی باید به‌اندازه نیاز باشد ، افزود: تمام واحدهای مستقر در شهرک‌ های صنعتی مازندران، در طرح عارضه‌یابی، مورد شناسایی قرار می‌ گیرند.

موسوی مدیرعامل شرکت شهرک‌ های صنعتی مازندران نیز در این مراسم گفت: تصفیه‌ خانه فاضلاب واحد پویا آیش با ظرفیت ۱۵۰۰ مترمکعب در شبانه‌روز و با سرمایه‌گذاری ۳۲ میلیارد ریالی به بهره‌برداری رسیده است.

وی افزود: تصفیه‌ خانه فاضلاب واحد پویا آیش به روش تصفیه استفاده از فرآیند بی‌ هوازی و هوازی ساخته‌شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک ‌های صنعتی مازندران با اشاره به اهداف ساخت و اجرای پروژه تصفیه‌ خانه فاضلاب، گفت: حفظ محیط‌زیست منطقه و بازچرخانی آب در درون واحد، با توجه به بحران شدید کمبود آب، از مهم‌ترین اهداف ساخت این تصفیه‌خانه به شمار می‌رود.

موسوی افزود: در حال حاضر ۱۴ شهرک و ناحیه صنعتی استان به تصفیه‌خانه فاضلاب مجهز می‌ باشند که بیش از ۸۰۰۰ مترمکعب فاضلاب واحدهای تولیدی را به‌صورت شبانه‌روزی پالایش می ‌کنند.

انتهای پیام/ م

سرمايه‌ گذاری ۳۲ ميليارد ريالی برای بهره برداری تصفيه‌ خانه بابل

برچسب ها: دهه فجر ، صنعت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.