سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح ۲۳ طرح عمرانی دهه فجر در محمودآباد

۲۳ پروژه عمرانی با اعتبار ۳۲۷ میلیارد ریال دهه فجر امسال در محمودآباد افتتاح می‌ شود.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، یوسف پور فرماندار محمودآباد گفت: دهه فجر امسال ۲۰ پروژه در بخش دولتی با اعتبار ۸۵ میلیارد و ۴۲ میلیون ریال  و ۳ پروژه در بخش غیر دولتی (خصوصی) با اعتباری بالغ بر ۲۴۳ میلیارد ریال به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: دو پروژه در بخش کشاورزی با اعتباری بالغ بر ۳۶۰۰۵ میلیون ریال و دو پروژه در بخش گردشگری با اعتباری بالغ بر ۲۱۷۰۰۰ میلیون ریال و یک پروژه در بخش صنعت با اعتباری بالغ بر ۲۵۰۰۰ میلیون ریال و یک پروژه در بخش بهداشت و درمان با اعتباری بالغ ۱۰۰۰ میلیون ریال و دو پروژه در بخش فرهنگی و اداری با اعتباری بالغ بر ۸۸۰ میلیون ریال  در بهمن امسال افتتاح خواهد شد.

یوسف پور گفت: در بخش عمرانی ۱۴ پروژه  شامل بهسازی و آسفالت معابر با تقویت و اصلاح شبکه‌ های برق، احداث خانه محرومین به بهره برداری خواهد رسید.

فرماندار محمودآباد از به زمین زدن کلنگ احداث  دو پروژه در شهر سرخ رود  در این ایام خبر داد و افزود: احداث سالن ورزشی  ۲۰۰۰ نفری و استراحتگاه و پارک شهرداری در زمینی به مساحت ۵۰۰۰ متر مربع و بهسازی پل اصلی شهر در طول ۵۵ متر با هدف احیای معماری سنتی از سوی شهرداری سرخ رود احداث خواهد شد.

انتهای پیام/ م

هزینه ۳۲۷ میلیارد ریالی برای بهره برداری طرح‌ های عمرانی محمودآباد

برچسب ها: دهه فجر ، صنعت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.