سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لایحه عوارض و بهای خدمات سال 97 تصویب شد

شهردار سنندج از تصویب و ابلاغ لایحه تعرفه عوارض محلی برای اجرا در سال 97 خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛ حشمت‌اله صیدی شهردار سنندج گفت:  یکی از مهم‌ترین سیاست‌گذاری‌ها در منابع درآمدی شهرداری‌ها تدوین لایحه عوارض و بهای خدمات است.

شهردار سنندج بیان کرد: شهرداری‌ها هر ساله موظف هستند لایحه تعرفه عوارض را به شورای اسلامی شهر پیشنهاد دهند و شوراها هم به استناد ماده 30 آیین‌نامه مالی و بند 16 ماده 71 قانون شوراهای اسلامی شهر و روستا لایحه عوارض و بهای خدمات را بررسی و مصوب نمایند.

وی افزود: این شهرداری هم از ماه‌ها قبل با برگزاری جلسات مختلف با مدیران شهرداری نسبت به تدوین کلی این لایحه اقدام  و جهت تصویب به شواری شهر ارسال نمود.

صیدی عنوان کرد: اعضای شورای اسلامی شهر سنندج هم در جلسات مختلف با بررسی دقیق، لایحه عوارض و بهای خدمات شهرداری سنندج را جهت اجرا در سال 97 تصویب و جهت تصویب نهایی به فرمانداری ارسال شد.

وی از تصویب کلیات لایحه عوارض و بهای خدمات شهرداری سنندج جهت اجرا در سال 97 خبر داد و گفت: با تصویب این لایحه و ابلاغ آن به این شهرداری مبنای دریافت عوارض از شهروندان در سال آینده بر اساس این لایحه است.

 صیدی اعلام کرد: شهروندان می‌توانند برای اطلاع از جزییات لایحه عوارض و بهای خدمات سال 97 به سایت شهرداری سنندج به نشانی www.e-sanandaj.ir مراجعه نمایند.

وی تاکید کرد: مشارکت و تعامل شهروندان در پرداخت بموقع عوارض  قطعاً در روند اجرای فعالیت‌های عمرانی و خدماتی در سطح شهر تاثیر گذار است.

انتهای پیام/ د م

لایحه عوارض و بهای خدمات شهرداری سنندج سال 97 تصویب شد

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.