سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه مشهد؛

شهدای هسته‎ای تربیت‌شدگان مکتب انقلاب هستند

امام جمعه مشهد گفت:شهدای هسته‎ای تربیت‌شدگان مکتب انقلاب هستند، لذا وقتی دشمن نتوانست با ایمان آن‌ها مقابله کند، به ترور این عزیزان اقدام کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  آیت‌الله علم‌الهدی در کنگره ملی «مصطفای شهید»در حرم مطهر رضوی افزود:برخی بر این باورند که جریان هسته‎ای کشور هزینه زیادی برای ملت داشت، در حالی که این هزینه برای دستیابی به موفقیت‎ها در سطح جهان ارزشمند بود.

وی با بیان اینکه دهه مبارک فجر فرصت نمایش تعالی و تکامل انقلاب اسلامی است گفت: دهه فجر بیانگر انفجار نورِ انقلاب در همان سال است، به این معنا که هر سال در دهه فجر باید بررسی کنیم انقلاب چقدر پیشرفت داشته و چه دستاورد‌های جدید را رقم زده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با اشاره به اینکه انقلاب پویشی است که در مسیر حرکتش با فراز و نشیب‎های زیادی برخورد می‎کند افزود: این فرآیند مشکلاتی را در اقتصاد و معیشت مردم ایجاد می‎کند که برای نسل چهارم انقلاب کمی سخت است، ولی به شکرانه الهی انقلاب در جریان رسیدن به اعتلای حقیقی پیوسته در حال حرکت است و مردم شاهد این اعتلا خواهند بود.

آیت الله علم الهدی گفت:انقلاب هنوز در میانه راه است، انقلاب مردم در ۳۹ سال پیش اهرمی شد تا به ‎وسیله آن اعتلای کشور را در پیش بگیرند، اولین حرکت این اهرم دگرگون کردن نظام در کشور بود.

وی افزود: انقلاب تمام معادلات سیاست‌مداران را به ‎هم زد و باعث شد تا سیاست‌مداران جهان جریانات سیاسی خویش را با ملت ایران تنظیم کنند، البته در این راستا دشمنی‎های زیادی هم کردند، ولی هربار مردم ایران پیروز میدان شدند.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد:حضور برخی افراد غرب‏گرا در کشور که بعضاً مسئولیت هم دارند، باعث کندی حرکت انقلاب در رسیدن به اعتلا می‏‌شود و فراز و نشیب‏‌های زیادی را برای انقلاب ایجاد می‏‌کنند.
 
انتهای پیام//ف.ج
 
 

برگزاری کنگره ملی«مصطفای شهید»  در حرم رضوی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.