سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف بیش از ۳۶۰ میلیون ریال لوازم آرایشی قاچاق

پلیس آگاهی شهرستان نیشابور در بازرسی از یک واحد صنفی و یک دستگاه سواری سمند بیش از ۳۶۰ میلیون ریال لوازم آرایشی قاچاق کشف کرد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: روز گذشته پلیس آگاهی این فرماندهی در اقدامی اطلاعاتی به سرنخ‌هایی از تردد یک دستگاه خودرو سمند حامل کالای قاچاق به یکی از باربری‌های سطح نیشابور دست یافتند.


 سرهنگ "حسین بیات مختاری" تصریح کرد: پلیس با هماهنگی مقام قضائی وارد عمل شد و بازرسی از خودرو ۱۲۷۰ قلم لوازم آرایشی قاچاق و بدون مدارک گمرکی کشف کردند.

وی خاطر نشان کرد: در همین راستا ماموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی با هماهنگی مقام قضائی در بازرسی یک مغازه لوازم آرایشی در محدوده خیابان امام خمینی (ره) نیز ۶۲۴ قلم لوازم آرایشی قاچاق نیز کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور با اشاره به اینکه ارزش کالا‌های کشف شده ۳۶۰ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال برآورد شده گفت: در این رابطه دو نفر متخلف پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

سرهنگ بیات مختاری از شهروندان خواست در صورت اطلاع از فعالیت‌های اقتصادی غیرقانونی از سوی افراد سودجو، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
 
انتهای پیام//ف.ج
 

کشف لوازم آرایشی قاچاق در نیشابور

برچسب ها: کالای قاچاق ، قاچاق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.