سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تداوم توزیع پلاک کد پستی در رامهرمز

رئیس اداره پست رامهرمز از تداوم توزیع پلاک کد پستی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز ، مهران آرپناهی، رئیس اداره پست رامهرمز گفت: یک‌پنجم پلاک‌های کد پستی در این شهرستان نصب شد و ما خواستار همکاری بیشتر شهروندان با مأموران مربوطه برای دریافت و نصب پلاک هستیم.

وی با تاکید نیازبه نصب کدپستی بیان داشت: با توجه به‌ نیاز کد پستی برای هر واحد مسکونی و تجاری توزیع بیش از 30 هزار پلاک کد پستی در 24 هزار مکان را بیش از 3 ماه است در این شهر آغاز کرده‌ایم.

وی افزود: پلاک‌های کد پستی رامهرمز بروز بوده و از نوع بهترین و استانداردترین هستند، تاکنون در فاز اول که فقط شامل مرکز شهر می‌شود حدود 5 هزار پلاک توسط پیمانکار مربوطه نصب شد که البته این مقدار خیلی کم است.

رئیس اداره پست رامهرمز با اشاره به دریافت پول از شهروندان عنوان کرد: به ازای هر پلاک 6 هزار تومان از شهروندان دریافت و رسید آن نیز داده می‌شود، پیمانکار مربوطه هم موظف به نصب پلاک به درب منازل است.

وی به مشکلات نداشتن کد پستی اشاره و گفت: ‌ضرورت کد پستی برای هر واحد مسکونی و تجاری باید موردتوجه شهروندان رامهرمزی قرار گیرد تا در آینده ناگزیر به پرداخت هزینه‌های بیشتر برای دریافت پلاک نشوند.

آرپناهی در ادامه بیان کرد: قیمت کنونی پلاک کد پستی مقطوع و متعارف است ولی اگر شهروندی پلاک دریافت نکند و پلاک موردنظر به اهواز عودت داده شود در آینده باید بیش از چندین برابر برای دریافت کد پستی و پلاک آن هزینه کند.

وی با اشاره به اینکه توزیع سریع‌تر پلاک کد پستی در رامهرمز نیاز به همکاری شهروندان دارد، در پایان گفت: عاجزانه از شهروندان محترم تقاضا داریم که نسبت به دریافت پلاک کد پستی اقدام و با مأموران مربوطه همکاری لازم را به عمل‌آورند تا هر چه زودتر در فرصت محدود باقیمانده مابقی پلاک‌ها نصب و مشکلات مربوطه شهروندان مرتفع شود.

انتهای پیام/ م

توزیع پلاک کد پستی در رامهرمز ادامه دارد

برچسب ها: اداره پست ، کد پستی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.