سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به همت صدا و سیمای مرکز کرمان ؛

پخش 2هزار دقیقه ای سفر هیئت دولت به کرمان

رییس جمهور در دوازدهم و سیزدهم بهمن ماه مهمان سرزمین کریمان بود و در آستانه سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی طرح های مختلفی در سراسر استان کرمان به افتتاح رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  علیرمضانی مدیر کل صدا وسیمای مرکز کرمان گفت: واحدهای مختلف در شبکه کرمان با برنامه ریزی و جلسات مختلف قبل از سفر تمهیدات لازم را برای پوشش مناسب رسانه ای این رویداد اندیشیده و اجرا کرد.

مدیر کل مرکز کرمان افزود از چند روز قبل از این سفر واحدهای صدا،سیما و خبر کار اطلاع رسانی سفر رییس جمهور را آغاز کردند و در برنامه های مختلفی ازجمله گفتگوی ویژه،گزارش خبری و نیز برنامه های رادیویی به این مهم پرداختند.

علیرمضانی همچنین پوشش زنده از لحظه ورود رییس جمهور در سیرجان و حضور در جمع مردم این شهرستان تا جلسه شورای اداری و نشست خبری وی را نیز جزو برنامه های پربیننده ذکر کرد و افزود :به طورکلی دوهزارو 111دقیقه تولید ،تهیه و پخش برنامه از شبکه کرمان در طول این سفر انجام شده است.

وی همچنین همراهی خبرنگاران شبکه کرمان با وزرا و نمایندگان دولت در شهرستان ها را از جمله فعالیت های مرکز کرمان عنوان کرد و گزارش کامل افتتاح پروژه های مختلف را در سطح استان از جمله برنامه های این مرکز برای پوشش کامل سفر دو روزه رییس جمهور و هیات همراه برشمرد.

انتهای پیام/ی

پوشش خوب سفر رییس جمهور به استان کرمان از طریق صدا و سیما

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.