سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مستند چرمله مقام دوم برنامه نردبان کسب کرد

رئیس انجمن سینمای استان کرمانشاه، از کسب مقام دوم برنامه انتقادی«نردبان» توسط هنرمندان کرمانشاهی با مستند«چرمله» خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ کامران رضایی  رئیس انجمن سینمای استان کرمانشاه  گفت: مستند «چرمله» به کارگردانی «فرهاد آزمون» و تهیه کنندگی انجمن سینمای جوان کرمانشاه مقام دوم برنامه نردبان شبکه مستند سیما را از آن خود کرد.

رئیس انجمن سینمای استان کرمانشاه افزود: تصویربرداری و تدوین این مستند را «اصغرلایی» از هنرمندان عضو سینمای جوان استان، بر عهده داشته است.

وی با بیان اینکه «چرمله» از تولیدات سال ۹۵ انجمن سینمای جوان استان است، گفت: این مستند درباره جذابیت‌های گردشگری روستای چرمله از توابع شهرستان سنقر است.

لازم به ذکر است، برنامه «نردبان» که به پخش و نقد مستندهای مردمی اختصاص دارد، ضمن آموزش مستندسازی، آثار ارسالی مستندسازان جوان را پخش می کند و این آثار با حضور منتقدان نقد و بررسی می شوند.

علاقمندان به مستندسازی و به خصوص مستندسازان تازه کار و نیمه حرفه ای می توانند آثار خود را با هر موضوع و ساختاری بە شبکه مستند سیما و برنامه «نردبان» ارسال کنند تا این آثار از این شبکه پخش شود.

این برنامه با اجرای الهام عادلی و حضور کارشناسان و منتقدان هر جمعه ساعت ۱۸ به روی آنتن می رود.

انتهای پیام/ز

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.