سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گشایش نمایشگاه توانمندی‌های بانوان دورود

در آئینی همزمان با دومین روز از دهه مبارک فجر نمایشگاه توانمندی‌های بانوان دورود با حضور امام جمعه و فرماندار دورود و همچنین مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای لرستان گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ علیرضا غیاثوند رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای دورود گفت: نمایشگاه توانمندی‌های دورود از امروز تا ۲۱ بهمن ماه در ۱۵ غرفه شامل هفت غرفه مربوط به کارآموزان فنی و حرفه‌ای و هشت غرفه مربوط به فعالیت بانوان در ادارات مختلف دایر است.

وی افزود: غرفه‌های مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای در این نمایشگاه شامل قلم زنی، محصولات گیاهی، نقاشی روی سفال، معرق کاری، گوهرتراشی، کیف و چرم و غرفه خیاطی می‌باشند.

وی درخصوص غرفه‌های مربوط به ادارات دورود اظهار کرد: غرفه شبکه بهداشت و بیمارستان شهدای هفتم تیر برای انجام مشاوره‌های رایگان درخصوص بیماری ها، غرفه اداره ورزش و جوانان برای انجام سنجش تناسب قد و وزن و مشاوره تغذیه مناسب و غرفه کمیته امداد و بهزیستی برای مشاوره درخصوص آسیب‌های اجتماعی در این نمایشگاه فعالیت می‌کنند.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای دورود افزود: آموزش و پرورش دورود نیز با برپایی غرفه عکس با موضوع عفاف و حجاب، اداره کتابخانه‌ها با برپایی غرفه مطالعه و نقاشی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به عرضه محصولات فرهنگی از جمله کتاب در این نمایشگاه پرداخته اند.

وی گفت: امروز همچنین مسابقه آشپزی آزاد با موضوع غذا‌های محلی در نمایشگاه برگزار شد که درنهایت به ۶ نفر از شرکت کنندگان برتر جوایزی اهدا شد.

غیاثوند هدف از ایجاد این نمایشگاه را آشنایی با توانایی بانوان شهرستان و صنایع دستی مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای و همچنین حمایت از تولیدات آن‌ها در جهت اشتغالزایی جوانان اعلام کرد و افزود: این نمایشگاه صبح‌ها از ساعت ۹ تا ۱۲ و بعدازظهر‌ها از ساعت ۱۶ تا ۲۱ در محل مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خواهران دایر است.

انتهای پیام/م

نمایشگاه توانمندی‌های بانوان دورود گشایش یافت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.