سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرایِ اولین شبِ آوازِ ایرانی توسط حوزه هنری بوشهر

با ارائه آهنگ‌های حماسی و میهنی، گروه کُر حوزه هنری نیز به اجرای برنامه در شهر بوشهر و سایر شهرستان‌های استان بوشهر می‌پردازد و اولین شب آواز ایرانی با بررسی ابعاد موسیقی ایرانی و نقش آن در پیروزی انقلاب اسلامی در این ایام انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان بوشهر گفت: در ایام دهه فجر، حوزه هنری انقلاب اسلامی استان بوشهر اقدام به برگزاری برنامه‌های متنوعی جهت پاسداشت دهه فجر انقلاب می‌کند.
امید پارسایی با تبریک ایام دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: در این ایام، حوزه هنری انقلاب اسلامی استان بوشهر اقدام به برگزاری برنامه‌های متنوعی جهت پاسداشت دهه فجر انقلاب می‌کند.

وی افزود: با همکاری و مشارکت اداره کل آموزش و پرورش و بسیج فرهنگیان استان بوشهر، مسابقه کتاب‌خوانی استانی شامل کتاب " آن 23 نفر" و "ملاصالح" ویژه معلمان و مدیران در سطح استان برگزار می‌شود که 8 تا 12 ساعت امتیاز ضمن‌خدمت برای معلمان شرکت‌کننده در نظر گرفته شود.

 رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان بوشهر تصریح کرد: رونمایی از دو اثر فاخر نقاشی ویژه دهه فجر، برگزاری کارگاه تولید پوستر گرافیک در دهه فجر، رونمایی از 8 پوستر دهه فجر، رونمایی از 3 اثر فاخر خوشنویسی و 5 اثر از کاریکاتوریست‌های استان بوشهر از دیگر برنامه‌های تجسمی حوزه هنری استان بوشهر است.
 
پارسایی یادآور شد: اولین دوره تئاتر بچه‌های مسجد با حضور گروه‌های نمایش عالیشهر، بوشهر و برازجان برگزار می‌شود، همچنین گروه نمایش خیابانی حوزه هنری نمایشی با موضوع پیروزی انقلاب اسلامی و دهه فجر تدارک دیده که در شهر بوشهر و شهرستان‌های مختلف استان اجرای برنامه می‌کنند. 
 
به نوشته فارس، وی عنوان کرد: با ارائه آهنگ‌های حماسی و میهنی، گروه کُر حوزه هنری نیز به اجرای برنامه در شهر بوشهر و سایر شهرستان‌های استان بوشهر می‌پردازد و اولین شب آواز ایرانی با بررسی ابعاد موسیقی ایرانی و نقش آن در پیروزی انقلاب اسلامی در این ایام انجام می‌شود.
 
 رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان بوشهر تصریح کرد: با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتی، شب شروه‌ای نیز با حضور شروه‌خوانان برجسته استانی در این شهرستان برگزار می‌شود.
 
پارسایی یادآور شد: از دیگر برنامه‌های قابل اجرا در ایام دهه فجر، دو شب شعر طنز با حضور شاعران طنزپرداز کشور و استان است که در شهرستان‌های استان برگزار می‌شود.
انتهای پیام/م

 اولین شبِ آوازِ ایرانی توسط حوزه هنری بوشهراجرا شد

برچسب ها: شعر ، تئاتر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.