سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توانمندسازی جامعه بدون مشارکت فعال بانوان میسر نمی‌شود

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای بوشهر با اشاره به نقش آموزش‌های مهارتی در توانمندسازی و ارتقای دانش و بینش افراد در ساختن آینده جامعه گفـت: توانمندسازی جامعه بدون مشارکت فعال بانوان میسر نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالرسول کازرونی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ترویج فرهنگ کار و کارآفرینی در کنار آموزش‌های مهارت آموزی برای اشتغال‌زایی به جوانان جویای کار ضروری است اظهار داشت: کارآفرینی، موتور متحرک اقتصاد و اشتغال است و باید علاقمندان را با روش‌های کارآفرینی آشنا کرده و جامعه را به سمت کارآفرین شدن سوق دهیم.

وی با اشاره به نقش آموزش‌های مهارتی در توانمندسازی و ارتقای دانش و بینش افراد در ساختن آینده جامعه گفـت: توانمندسازی جامعه بدون مشارکت فعال بانوان میسر نمی‌شود.

کازرونی افزود: آموزشهای مهارتی از نقش و تاثیرگذاری اقتصادی، اجتماعی مهمی برخوردار و شکل مهمی از سرمایه‌گذاری در منابع انسانی بوده که در صورت تامین زمینه‌های ارتقای دانش، نگرش‌ها و مهارت‌های مورد نیاز بازار کار و اشتغال در زمینه‌های مختلف به توسعه اقتصادی کمک می‌کند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای بوشهر خاطرنشان کرد: توانمندسازی جامعه محلی از طریق ایجاد بستری مناسب برای مشارکت جمعی زنان به منظور ارتقاء مهارتهای فردی و اجتماعی زنان در فرایند توسعه و خود اشتغالی آنان نقش تعیین کننده‌ای دارد.

وی بیان کرد: باتوجه به اینکه دو مرکز دولتی فنی وحرفه‌ای خواهران و براداران و مراکز خصوصی در این شهرستان وجود دارد باید نهایت استفاده از این ظرفیت مهم برای توسعه کارآفرینی انجام شود.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر با تاکید بر تحقق سیاست اقتصادی گفت: فرهنگ مهارت آموزی و کارآفرینی در استان بوشهر توسعه می‌یابد.

انتهای پیام/ م

فرهنگ مهارت آموزی و کارآفرینی در استان بوشهر توسعه می‌یابد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.