وی ادامه داد: در این فرایند كه با تدوین شیوه نامه و تنظیم رئوس وظایف صورت گرفت، شهروندان میتوانند جهت تسریع در روند رسیدگی به مسائل و مشكلات خود به متصدیان میز خدمت مراجعه کرده و از راهنماییهای آنان برای حل مشکلات خود بهرهمند شوند.
وی تاکید کرد: در این طرح كه در شهرداری مناطق یک، سه و هفت به صورت پایلوت آغاز شده است، عوامل اداره كل بازرسی شهرداری منطقه با استقرار در مدخل ورودی ساختمان نسبت به انجام وظایف تعریف شده اقدام میکنند.
مدیرکل بازرسی شهرداری تبریز خاطرنشان کرد: در سایر مناطق شهرداری تبریز و نیز سایر سازمانها و شركتهای تابعه نیز شهروندان میتوانند نسبت درخواست مطالبات و اخذ راهنماییهای خود به دفاتر اداره كل بازرسی مستقر در آن مناطق و سازمانها مراجعه کنند.
انتهای پیام/خ