سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انقلاب اسلامی ایران در جهان، انقلابی استثنایی بود

سرپرست معاونت سیاسی استانداری بوشهرگفت: انقلاب اسلامی ایران در جهان، انقلابی استثنایی بود چرا که علی رغم به وقوع پیوستن انقلاب‌های مختلف در دیگر کشور‌ها در آن زمان، اما نتوانستند انقلابشان را زنده و پویا نگاه دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حیدر ساجدی بعد از ظهر شنبه در جشن انقلاب در شهرستان دشتستان با گرامیداشت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، اظهار داشت: ایران توانست در چهار دهه‌ای که از پیروزی انقلاب می‌گذرد علی‌رغم توطئه‌ها و فشارهای دشمنان مستحکم‌تر و مصمم تر به راه خود ادامه دهد.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران در جهان، انقلابی استثنایی بود چرا که علی رغم به وقوع پیوستن انقلاب های مختلف در دیگر کشورها در آن زمان، اما نتوانستند انقلابشان را زنده و پویا نگاه دارند.

سرپرست معاونت سیاسی استانداری بوشهر تصریح کرد: انقلاب اسلامی ما نه تنها با قدرت پابرجا مانده است بلکه در این چهار دهه شاهد رشد و پیشرفت‌های خوبی در زمینه های مختلف در کشور بوده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران دارای سه ویژگی بوده و این مولفات موجب قدرت و ماندگاری این انقلاب شده است، خاطرنشان کرد: این سه ویژگی شامل ایمان به خدا، رهبری بی‌بدیل با خصوصیات منحصر به فرد، اتحاد مردم و تفکر الهی بوده است.

سرپرست معاونت سیاسی استانداری بوشهر گفت: انقلاب اسلامی ایران در زمانی با شعار نه شرقی و نه غربی به وقوع پیوست که تمامی قدرت جهان دست شرق و غرب بود.

وی افزود: در آن زمان شرق و غرب علی‌رغم دشمنی‌ها برای براندازی این انقلاب متحد شدند و با حمایت نظامی و تسلیحاتی از عراق  هشت سال جنگ را بر ما تحمیل کردند.

ساجدی گفت: از این رو ۲۲ بهمن تنها نباید به عنوان روز پایانی یک رژیم سیاسی و آغاز حیات رژیم دیگر تلقی کرد، بلکه باید از آن بعنوان یک روز منحصر به فرد در تاریخ سیاسی ایران و نقطه عطف در روند مبارزات ملت ایران یاد کرد.

انتهای پیام/م

توطئه‌ها و فشارهای دشمنان انقلاب اسلامی را مستحکم‌تر کرده است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.