سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مرگ ۵۳ کودک در پی ابتلا به بدترین نوع آنفلوانزا در یک دهه اخیر در آمریکا

مرکز پیشگیری و درمان بیماری آمریکا (سی‌دی‌سی) از افزایش شمار افراد مبتلا به آنفلوانزا در سال جاری نسبت به زمان شیوع آنفلوانزای خوکی در سال ۲۰۰۹ خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از دیلی‌میل، براساس گزارش مرکز پیشگیری و درمان بیماری آمریکا (سی‌دی‌سی) 16 کودک دیگر در هفته جاری بر اثر ابتلا به آنفلوانزا جانشان را از دست دادند و تعداد قربانیان کودک این بیماری به 53 نفر رسید. بنابر گزارش‌ها، نرخ بستری شدن بیماران مبتلا به آنفلوانزا به بیشترین میزان ثبت شده، رسیده است.

دکتر «آن شونچات»، مدیر سی‌دی‌سی روز جمعه گفت شیوع آنفلوانزا در سال جاری بدترین نوع  آن از زمان شیوع آنفلوانزای خوکی در سال 2009 تاکنون است. در سال 2009 این بیماری تقریباً به سراسر جهان گسترش یافت.

بیمارستان‌های سراسر آمریکا افزایش 40 درصدی بیماران مبتلا به آنفلوانزا را تجربه می‌کنند که این میزان از آمار سال 2014 نیز فراتر رفته است.

دکتر «دن جرنیگان» رئیس بخش آنفلوانزای «سی‌دی‌سی» اعلام کرد کالیفرنیا یکی از ایالت‌هایی است که بیشترین تعداد مبتلایان به آنفلوانزا را داشته است و تعداد افراد بستری شده 4 برابر سال 2014 است. دکتر جرنیگان نیز گفت آنفلوانزای امسال بدترین آنفلوانزای تاریخ اخیر است.

در هفته جاری ابتلای 17024 نفر به آنفلوانزا تایید شده است که مجموع بیماران این فصل را به 126117 رساند. تعداد بیماران بیمارستان‌های آتلانتا نسبت به زمان مشابه در سال گذشته 25 درصد افزایش یافته‌ است.


انتهای پیام/

 

شیوع بدترین نوع آنفلوانزا در آمریکا

 

برچسب ها: آمریکا ، دانستنی ها
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.