سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیشگیری از وقوع جرم وظیفه دستگاه قضا است

رئیس‌کل دادگستری کردستان گفت: یکی از وظایف دستگاه قضا پیشگیری از وقوع جرم است که با توجه به حجم گسترده پرونده‌های قضایی، شناسایی شکل‌گیری دعوا و جرم بسیار مهم است.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛ علی‌اکبر گروسی رئیس‌کل دادگستری کردستان پیش از ظهر امروز در مراسم بهره‌برداری از ساختمان اداری تجاری انجمن حمایت از زندانیان سنندج، گفت: یکی از وظایف دستگاه قضا پیشگیری از وقوع جرم است که با توجه به حجم گسترده پرونده‌های قضایی، شناسایی شکل‌گیری دعوا و جرم بسیار مهم است.

وی افزود: در جایی که نقص عملکرد مدیران اجرایی منجر به ضعف خدمت رسانی شود، دستگاه قضا به عنوان مطالبه‌گر ورود پیدا کرده و گزارش آن را به استاندار اعلام می‌کند تا جرائم ناشی از این ضعف کاهش یابد.

گروسی در ادامه به سابقه دیرینه فعالیت انجمن حمایت از زندانیان در استان پرداخت و گفت: عمر این انجمن نزدیک به عمر انقلاب اسلامی است که در خدمت به خانواده زندانیان نیازمند، همت بالایی دارد.

وی با بزرگداشت دهه چهارم عمر انقلاب اسلامی، یاد امام راحل را گرامی داشت و گفت: بنیانگذار انقلاب اسلامی خدمات ارزشمندی داشتند که در جهت صلاح ملت ایران بود و در هر برهه از زمان به ویژه در این ایام باید این خدمات را یادآور شد.

رئیس‌کل دادگستری کردستان انقلاب اسلامی را امید مستضعفان جهان معرفی کرد و افزود: نظام اسلامی هیچ گاه از رسالت خود فاصله نگرفته و مردم هم همواره با تمام توان از آن حمایت کرده‌اند.

گروسی تاکید کرد: تکلیفی که امروز به دوش مدیران است، مرور وظایف بر اساس فرامین امام راحل، منویات رهبر معظم انقلاب و قانون اساسی است تا مردمی که از ابتدا پشتیبان انقلاب بوده‌اند، خدمات نظام را در عرصه عمل شاهد باشند.

انتهای پیام/ د م

انقلاب اسلامی امید مستضعفان جهان است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.