سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره‌برداری از ساختمان اداری تجاری انجمن حمایت از زندانیان سنندج

ساختمان اداری تجاری انجمن حمایت از زندانیان سنندج با هدف کمک مالی و معنوی از خانواده زندانیان نیازمند در سنندج به بهره برداری رسید.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛ ساختمان اداری تجاری انجمن حمایت از زندانیان سنندج صبح امروز با هدف کمک مالی و معنوی از خانواده زندانیان نیازمند در سنندج مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

 اکبر جوهری دادستان مرکز کردستان در مراسم بهره‌برداری از این طرح، گفت: این ساختمان در ۹ طبقه و با زیربنای دو هزار و ۴۰۰ مترمربع احداث شده است که در آمد آن صرف حمایت از خانواده زندانیان می شود.

وی افزود: این بنا را همت مردم خیر سنندج و مسئولین شهرستان اجرایی کرده است و مردم کردستان با اینکه دستشان تنگ است اما دل بزرگی دارند.

رئیس هیئت مدیره انجمن حمایت از زندانیان سنندج،  با اشاره به فعالیت ۳۶ ساله این انجمن در کشور، گفت: کسی که مجرم است باید مجازات شود اما این مجازات نباید به خانواده وی تسری پیدا کند و لذا این انجمن در صدد کاهش آسیب و لطمه به خانواده‌های زندانیان است 

جوهری با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی دستشان باز است، بیان کرد: امکان واگذاری برخی طرح‌های اقتصادی نظیر معادن به این انجمن وجود دارد تا به عنوان شخصی حقوقی وارد فعالیت در این عرصه شده و بنیه مالی خود را برلی خدمت بیشتر ارتقاء دهد.

دادستان مرکز کردستان با بیان اینکه با رسیدگی به خانواده زندانیان نیازمند بسیاری از مشکلات اجتماعی قابل حل است از استاندار کردستان خواست تا چنین طرح‌هایی در نقاط مختلف استان اجرایی شود و دستگاه‌های اجرایی، کمک رسان انجمن حمایت از زندانیان باشند.

انتهای پیام/ د م

دستگاه‌های اجرایی، کمک رسان «انجمن حمایت از زندانیان » باشند

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.