سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرهنگ مافی خبر داد

سارق مامور نما به دام پلیس افتاد

رئیس کلانتری ۱۶۴ قائم(عج)، با اشاره به دستگیری یک سارق مامورنما در محدوده ازگل گفت: این متهم با اسلحه و بیسیم قلابی از خرده فروشان مواد مخدر و معتادان اخاذی می کرد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ حسین مافی رئیس کلانتری ۱۶۴ قائم(عج) گفت: عصر روز گذشته ماموران گشت انتظامی این کلانتری در حال گشتزنی در محدوده استحفاظی خود بودند که رفتار فردی با لباس شخصی بیسیم و سلاح کمری  توجه آنها را جلب کرده و برای بررسی به سمت وی تغییر مسیر دادند.

وی افزود: به محض این که ماموران به سمت این فرد مظنون تغییر مسیر دادند، وی اقدام به فرار کرد که در نهایت تحت تعقیب قرار گرفته و در حالی که سعی داشت تجهیزات همراهش را از خود دور کند، دستگیر شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: متهم دستگیر و به همراه تجهیزاتش که شامل، سلاح، بیسیم، دستبند و اسپری قلابی بود، به کلانتری منتقل شد و تحت بازجویی های انجام شده علاوه بر اعتراف به جرم خود مبنی بر جعل عنوان و اخاذی از شهروندان، اعلام کرد که با تجهیزات مذکور به خرده فروشان مواد مخدر و معتادان مراجعه کرده و مواد مخدر و هم پول از آنها می گر

رئیس کلانتری 164 گفت:پرونده متهم با اعترافاتش تکمیل شد و متهم تحت عنوان غصب عناوین دولتی و زورگیر به پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.

انتهای پیام/

مامور قلابی پایتخت به دام افتاد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.