سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

الخور - الغرافه/جدال پرسپولیسی‌های سابق در قطر

تیم‌های الخور و الغرافه امروز «شنبه» در چارچوب هفته پانزدهم لیگ ستارگان قطر به مصاف یکدیگر می‌روند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌های الخور و الغرافه از ساعت ۱۷ امروز «شنبه» در چارچوب  هفته پانزدهم لیگ ستارگان قطر به مصاف یکدیگر می‌روند. نکته جالب این دیدار رویارویی ۲ پرسپولیسی سابق یعنی سروش رفیعی و مهدی طارمی برابر یکدیگر است.

سروش رفیعی که فصل گذشته در پرسپولیس توپ می‌زد از ابتدای فصل به الخور پیوسته و مهدی طارمی نیز پس از اتمام دوران محرومیت و با حواشی فراوان ماه گذشته راهی الغرافه قطر شد.

الخور که اکنون با کسب ۱۴ امتیاز از چهارده بازی گذشته در رده هشتم جدول لیگ قطر قرار دارد هفته گذشته با ۲ گل برابر الخطیریات به پیروزی رسید. سروش رفیعی در این بازی یک پاس گل داد و در دقیقه ۶۸ تعویض شد.

الغرافه نیز با کسب ۱۷ امتیاز از چهارده بازی قبلی اش در جایگاه ششم جدول جای دارد. این تیم هفته گذشته در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا توانست با پیروزی ۲ بر یک برابر پاختاکور ازبکستان حریف تیم‌های تراکتورسازی تبریز، الجزیره امارات و الاهلی عربستان در گروه این رقابت‌ها شود. در این بازی طارمی هم برای تیمش پنالتی گرفت و هم پاس گل دوم را به هم تیمی اش داد.

سایت استاد الدوحه با اشاره به ترکیب احتمالی 2 تیم، از حضور سروش رفیعی در ترکیب اصلی الخور و مهدی طارمی در ترکیب الغرافه خبر داد.

انتهای پیام/

پیش بازی الخور و الغرافه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۰:۱۵ ۲۷ اسفند ۱۳۹۶
من طارمي رو دوست ندارم چون از تيم پرسپوليس رفت