سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسابقات انتخابی تیم جودوی نونهالان در شهرکرد

مسابقات انتخابی تیم جودوی نونهالان شهرستان شهرکرد برگزار شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ مسابقات انتخابی تیم جودوی شهرستان شهرکرد، در رده سنی نونهالان و در ۱۲ وزن با شرکت ۴۰ ورزشکار از شهرستان شهرکرد در مجموعه تختی شهرکرد برگزار شد.

نفرات برتر این رقابت‌ها در وزن ۲۷ کیلوگرم ابوالفضل شیخ و حمزه فاضلی، در وزن ۳۰ کیلوگرم امیرحسین روستایی و هادی حسینی، در وزن ۳۴ کیلوگرم سهیل اسحاقی و امیرمحمد کوهی فایق، در وزن ۳۸ کیلوگرم سهراب قربانی و محمد قاسمپور، در وزن ۴۲ کیلوگرم قادر برمال زن و حسام پرتو و در وزن ۴۶ کیلوگرم میثم باقرزاده و قاسم قربانی بودند.

همچنین در وزن ۵۰ کیلوگرم مجتبی اعتقادی و رضا احمدی، در وزن ۵۵ کیلوگرم حمیدرضا پورهاشم و عرفان خداوردی، در وزن ۶۰ کیلوگرم عباس احمدی و مهدی شیخ، در وزن ۶۶ کیلوگرم حامد بهرامی و حسین باقرزاده، در وزن ۷۳ کیلوگرم محمدحسام بهرامی و محمدحسین احمدی و در وزن مثبت ۷۳ کیلوگرم رضا محمدی و امیرحسین هاشمی به عنوان نفرات اول و دوم معرفی شدند.

نفرات برگزیده به اردوی آمادگی تیم جودوی نونهالان چهارمحال و بختیاری دعوت شدند تا با نظر کادر فنی هیئت جودو، جوجیتسو و کوراش استان، افراد نهایی برای اعزام به رقابت‌های کشوری انتخاب شوند.

انتهای پیام/خ

برگزیدگان رقابت‌های انتخابی تیم جودوی شهرستان شهرکرد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.