سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مراسم زنگ انقلاب در هنرستان دخترانه حضرت زهرا(س)

همزمان با سالروز ورود امام راحل به کشور،زنگ انقلاب همزمان با سراسر کشور در مدارس استان قم با حضور استاندار و رئیس آموزش وپرورش استان به صدا در آمد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛ نواختن زنگ انقلاب صبح امروز با حضور سید مهدی صادقی استاندار، حمیدرضا شیخ‌الاسلام مدیرکل آموزش‌وپرورش استان قم و با حضور جمعی از معلمان و دانش‌آموزان مدارس استان قم در هنرستان حضرت زهرا(س) برگزار شد.

وی با اشاره به استقبال ویژه‌ دختران استان قم از تحصیل در رشته‌های فنی عنوان کرد: 1100 دانش‌آموز دختر در 5 هنرستان استان مشغول تحصیل هستند و 14 رشته هنرستانی در بخش دختران قم فعال است و در مجموع بیش از 5 هزار نفر در استان قم در رشته‌های فنی در استان قم تحصیل می‌کنند.

در این مراسم، مدیر آموزش‌وپرورش ناحیه دو قم اظهار داشت: 5 رشته فنی حرفه‌ای خاص و تخصصی با حضور 200 دانش‌آموز در هنرستان حضرت زهرا(س) مشغول به تحصیل هستند.

اسلامی تأکید کرد: از 106 مدرسه موجود در ناحیه دو 72 مدرسه در حاشیه‌های شهری قرار دارد که تمامی آن‌ها نیز در مدت 16 سال گذشته احداث‌شده است.

مدیر آموزش‌وپرورش ناحیه دو قم خاطرنشان کرد: 33 هزار دانش‌آموز ابتدایی در ناحیه دو استان قم مشغول به تحصیل هستند که 49 درصد را دختران تشکیل داده که از برکات انقلاب اسلامی است، همچنین در دوره متوسطه تعداد دانش‌آموزان دختر53 و پسران 47 درصد شده است که جای تأمل دارد.

انتهای پیام/ح

زنگ انقلاب همزمان با سراسر کشور در قم نواخته شد

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.