سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۲آفت مهم در سینماسیاست زدگی و اقتصادگرایی

معاون سیاسی وامنیتی استاندارلرستان گفت:سیاست زدگی واقتصادگرایی ۲آفت مهم درسینماهستندبه این معنی که اگرفقط برای گیشه فیلم تولیدکنیم اقتصادگرایی واگربرای خوشامدجریانات سینمایی فیلم تولیدشودبه سیاست زدگی مبتلاشده ایم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حبیب الله خجسته پورمعاون سیاسی و امنیتی استاندار لرستان  افزود: کلمه استقلال معمولا برای عموم یادآور استقلال سیاسی و اقتصادی بوده که لازمه آن فرهنگ است و عالی‌ترین آن هنر سینما می‌باشد.

وی با بیان اینکه برای ارایه آثار مناسب فرهنگی نیازمند بسترسازی فرهنگی هستیم، افزود: وظیقه دستگاه‌های فرهنگی بسترسازی است که خوشبختانه در سال‌های اخیر شاهد روند رو به رشد آن هستیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان نیز در این آیین، سینمای ایران را جزو برترین‌های این حوزه در جهان دانست و گفت: اگر بخواهیم از پنج کشور برتر در صنعت سینما یاد کنیم بدون شک سینمای ایران یکی از این پنج کشور است.

حجت الاسلام حمیدرضا حنان از تغییر کلی در نگرش وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی خبر داد و افزود: تغییرات جدی در سیاست‌های این وزارتخانه شکل گرفته که از مهمترین آن‌ها تمرکززدایی است.

سی وششمین جشنواره فیلم فجر همزمان با تهران در سینما استقلال خرم آباد از روز ۱۴ بهمن آغاز بکار خواهد کرد که در این جشنواره ۱۷ فیلم راه یافته به جشنواره اکران خواهد شد.

انتهای پیام/م

سیاست زدگی و اقتصادگرایی ۲ آفت مهم در سینما هستند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.