سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز گازرسانی به ۳۴ شهر و روستای چهارمحال و بختیاری

همزمان با دهه مبارک فجر، عملیات اجرایی طرح گازرسانی به ۳۴ شهر و روستای استان چهارمحال و بختیاری آغاز شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با دهه مبارک فجر، عملیات اجرایی طرح گازرسانی به یک شهر و ۳۳ روستا در مناطق جنگلی و سخت گذر استان با ۲۱۳ هزار و ۹۰۰ میلیون ریال اعتبار آغاز شد.

سیامک حیدری افزود: این تعداد شامل شهر بازفت و ۱۵ روستا در شهرستان کوهرنگ، ۱۵ روستا در شهرستان لردگان و ۳ روستا در شهرستان اردل می باشد.

وی اضافه کرد: با افتتاح این پروژه‌ها که از طرح‌های ملی محسوب می‌شوند، زمینه بهره‎مندی ۲۹۴ هزار خانوار از نعمت گاز طبیعی فراهم می‌گردد.

حیدری ادامه داد: این طرح‌های گازرسانی شامل ۲۳ هزار و ۴۶۴ متر طول خط تغذیه و ۱۴۹ هزار متر طول شبکه توزیع و دو هزار و ۸۸۹ فقره انشعاب است که پیش بینی می‌شود تا پایان سال ۹۸ به بهره برداری برسد.

وی همچنین گفت: هم اکنون ۳۸ شهر و ۴۵۵ روستای چهارمحال و بختیاری با ۱۹۷ هزار و ۷۲۸ فقره انشعاب شهری و ۷۱ هزار و ۳۶۶ فقره انشعاب روستایی دارای نعمت گاز طبیعی هستند.

حیدری افزود: ضریب نفوذ گاز هم در بخش شهری استان ۹۹ و نیم و در بخش روستایی ۸۸ درصد می‌باشد.

وی یادآور شد: در حال حاضر یک هزار و ۱۴۴ مشترک نیز در حوزه صنعتی و کشاورزی چهارمحال و بختیاری از گاز طبیعی برخوردارند که ۳۲ مورد آن‌ها در سال جاری بهره برداری شده است.

انتهای پیام/ن

گازرسانی به ۳۴ شهر و روستا در مناطق جنگلی و سخت گذر

برچسب ها: گاز ، دهه فجر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.