سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در موضوعات امنيت فردی و اجتماعی ياری گر پليس باشید

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: شهروندان باید با كسب مهارت های لازم در مواجه با جرایم و آسيب ها توانايی مقابله صحيح را فرا گيرند و ياری گر پليس در موضوعات امنيت فردی و اجتماعی باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار رضا بنی اسدی فر، فرمانده انتظامی استان کرمان در حاشيه اجرای طرح اجتماعی فرهنگی یار مهربان گفت: رعايت موارد فرهنگی اجتماعی باعث می شود برخی مسائل متوجه پليس شود و برخی از توان پليس را متوجه خود كند.

وی افزود: در اجراي اين طرح عظيم، با همكاری متوليان ادارات فرهنگی چون اداره آموزش پرورش و دانشگاه ها طرح يار مهربان را تدارك ديديم كه  قبل از آغاز رزمايش در دستور كار پليس در شهرستان جيرفت قرار گرفت.

سردار بنی اسدی فر تصریح کرد: در همين راستا با حضور مشاوران برجسته پليس چندين گارگاه آموزش در مدارس به صورت مشاركتی با همكاری آموزش پرورش در مدارس انجام شد.

وی در بازديد از اقدامات اين طرح در مدارس یادآور شد: لازم است شهروندان سطح آگاهی خود را نسبت به مسائل ارتقا دهند و خود را به موضوعات مرتبط با نظم امنيت و حوزه ماموريتی پليس نزديك كنند.

فرمانده انتظامی استان كرمان در ادامه بيان داشت:  اين كارگاه ها باعث می شود تا شهروندان با كسب مهارت های لازم در مواجه با جرایم و آسيب ها توانايی مقابله صحيح را فرا بگيرند و اين گونه ياری گر پليس در موضوعات امنيت فردی و اجتماعی  باشند.

انتهای پیام/ب

اجرای طرح اجتماعی فرهنگی یار مهربان در کرمان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.