سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح ۳۰۵ پروژه عمرانی در استان بوشهر

استاندار بوشهر از افتتاح 305 پروژه عمرانی در استان بوشهر خبرداد و گفت: در ایام دهه فجر پروژه‌هایی به ارزش 305 میلیارد تومان در استان بوشهر افتتاح می‌شود و این در حالی است که 5 هزار میلیارد تومان پروژه در استان آماده افتتاح است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم گراوند ظهر امروز در نشست با مسئولان و فعالان اقتصادی شهرستان گناوه با تبریک ایام‌الله دهه فجر و گرامیداشت ایام فاطمیه(س) و با تاکید بر معرفی خدمات ارائه شده در راستای رفاه مردم اظهار داشت: خدمات گوناگونی در عرصه‌های مختلف در جامعه اجرایی و افتتاح شده که باید این دستاوردها به مردم معرفی و شناسانده شود چراکه دشمن در راستای ناامید کردن مردم تلاش‌های زیادی انجام می‌دهد.

وی، امیدآفرینی در بین مردم را از رویکردهای مهم  اجرای برنامه‌ها دانست و تاکید کرد: خدمات گوناگونی در عرصه زیرساخت‌های مورد نیاز جامعه در راستای تحقق مطالبات مردم انجام شده که برای خنثی شدن ترفندهای دشمنان باید برای امیدآفرینی بازگو و معرفی شود.

استاندار بوشهر با بیان اینکه ایجاد یاس، بدبینی و ناامیدی در جامعه از اهداف مهم دشمنان است خاطر نشان کرد: امسال در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال برنامه‌های مهمی تدوین و اجرایی شده و طرح‌های در دست ساخت هم در این راستا است.

گراوند، ظرفیت گناوه را در حوزه اقتصاد و اشتغال بسیار مهم دانست و تصریح کرد: این شهرستان ساحلی از قابلیت‌های مهمی در حوزه صنایع، آبزی‌پروری، تجارت دریایی و تولیدی برخوردار است که توسعه صنایع وابسته به آبزیان در اولویت برنامه‌ها است.

وی، با بیان اینکه نشست‌ها با فعالان اقتصادی با رویکرد شعار امسال است افزود: تمام برنامه‌ها و نشست‌های مسئولان استان بوشهر با رویکرد اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال است و بر اساس این رویکرد برنامه‌ریزی می‌شود.

استاندار بوشهر از افتتاح 305 پروژه عمرانی در استان بوشهر خبرداد و گفت: در ایام دهه فجر پروژه‌هایی به ارزش 305 میلیارد تومان در استان بوشهر افتتاح می‌شود و این در حالی است که 5 هزار میلیارد تومان پروژه در استان آماده افتتاح است.

گراوند، تکمیل پروژه‌های نیمه تمام را در اولویت برنامه‌ها دانست و تصریح کرد: تولید، اشتغال و طرح‌های اقتصادی بدون حضور بخش خصوصی محقق نمی‌شود چراکه شرط رونق کسب و کار حضور بخش خصوصی و مردم در این عرصه است که باید مسئولان دستگاه‌های اجرایی بسترهای لازم را فراهم کنند.

وی، با تاکید بر حل مشکلات واحدهای تولیدی و بنگاه‌های اقتصادی شهرستان گناوه افزود: تشکیل کارگروه تخصصی با مشارکت بخش خصوصی، شیلات، امور مالیاتی، تامین اجتماعی و صنعت و معدن برای بررسی و حل مشکلات تولیدکنندگان امری مهم و ضروری است.

انتهای پیام/م

۵۰۰۰ میلیارد تومان پروژه در استان بوشهر آماده افتتاح است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.