سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هفته بیست و یکم لیگ برتر والیبال

شگفتی‌سازی تبریزی‌ها مقابل صدرنشین/  کاله مغلوب ورامین شد

هفته بیست و یکم لیگ برتر والیبال ایران با برگزاری شش مسابقه پیگیری و تیم صدرنشین بانک سرمایه دومین شکست خود را متحمل شد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، پرونده بیست و یکمین هفته از رقابت‌های لیگ برتر والیبال ایران، گرامیداشت شهید محسن حججی با برگزاری 6 مسابقه بسته شد.

در این هفته رقابت‌ها تیم های سایپا، شهرداری ورامین ، شمس تهران، شهرداری تبریز ، هاوش گنبد و شهرداری ارومیه مقابل حریفان خود به برتری رسیده و تیم‌های ساری 21 ، رعد پدافند کاشان، پیکان، بانک سرمایه و کاله آمل و خاتم اردکان بازندگان این هفته از مسابقات لقب گرفتند.

در تبریز تیم والیبال بانک سرمایه که تنها یک شکست در کارنامه داشت، به مصاف تیم رده سومی شهرداری تبریز رفت. این مسابقه در پایان با برتری شاگردان عادل بناکار در تیم شهرداری تبریز به پایان رسید تا صدرنشین این مسابقات دومین شکست خود را تجربه کند.

بانک سرمایه در این مسابقه با حساب 3 بر یک تن به شکست مقابل میزبان خود داد اما از آنجایی که با اختلاف فاحش نسبت به تیم دوم در جایگاه نخست جدول رده بندی قرار داشت، تغییری در روند صدرنشینی‌اش ایجاد نشد.

در دیگر مسابقه این هفته تیم پیکان تهران در خانه و در یک دیدار 5 گیمه مقابل شهردرای ارومیه باخت تا دومین تیم تهرانی بازنده این هفته لقب بگیرد. پیکانی‌ها که مدتی قبل با استعفای سرمربی خود روبه رو شده بودند، این هفته ها نتایج قابل قبولی کسب نکرده اند.

تیم کاله آمل که برای حفظ جایگاه پنجمی خود تلاش می‌کرد در ورامین نبردی سخت با تیم شهرداری این شهر داشت. نبردی که در پایان با شکست زردپوشان کاله همراه شد. شاگردان بهروز عطایی در این مسابقه که به میزبانی سالن شهید گل عباسی برگزار شد، 3 بر صفر تن به شکست دادند.

تیم شمس تهران در این هفته از رقابت‌ها میهمان ساری 21 بود. شاگردان محمد وکیلی که بازیکنان تیم ملی والیبال نوجوانان ایران هستند، در این مسابقه ساری را 3 بر یک شکست دادند. شمس با این پیروزی برای حضور در پلی آف امیدوار شد.

در کاشان تیم سقوط کرده به دسته یک، یعنی رعد پدافند کاشان، مقابل هاوش گنبد به میدان رفت. شاگردان فرهاد نفرزاده در این مسابقه سخت جنگیدند اما در نهایت بازی را با حساب 3 بر 2 واگذار کردند تا روند شکست هایشان ادامه دار باشد. کاشانی‌ها هفته بعد در آخرین مسابقه خود با شمس تهران دیدار خواهند کرد.

در نخستین دیدار این هفته از مسابقات نیز تیم سایپا تهران به مصاف خاتم اردکان رفت و این تیم را با حساب 3 بر یک مغلوب کرد.

**نتایج کامل هفته بیست و یکم لیگ برتر والیبال به شرح زیر است:

سایپا تهران 3 – خاتم اردکان یک

رعد پدافند کاشان 2 – هاوش گنبد 3

ساری 21 یک – شمس تهران 3

شهرداری ورامین 3 – کاله آمل یک

شهرداری تبریز 3 – بانک سرمایه یک

پیکان تهران 2 – شهرداری ارومیه 3

انتهای پیام/

هر آنچه در هفته بیست و یکم لیگ برتر والیبال گذشت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.