سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار گلستان:

تاکید بر تامین اعتبار بیمه منازل روستایی

استاندار گلستان گفت: بیمه تمامی خانه‌های روستایی استان حدود ۴ میلیارد هزینه دارد که باید اعتبارات تامین شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ سید مناف هاشمی استاندار گلستان امروز در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان به نهادینه شدن فرهنگ بیمه در استان اشاره کرد و گفت: باید فرهنگ بیمه در استان نهادینه شود و درحالیکه بیمه تمامی خانه‌های روستایی استان نزدیک به ۴ میلیارد تومان هزینه دارد باید اعتبارات آن تامین شود و تنها نگاه ما معطوف به دولت نباشد.

هاشمی افزود: جلسه ستاد مدیریت بحران تنها به زمان وقوع بحران محدود نمی‌شود و استانی همچون گلستان که سابقه حوادث مختلفی را دارد باید تمام توان و امکانات خود را برای چنین شرایطی آماده نگاه دارد.

هاشمی بر افزایش توان مدیریت بحران در زمینه آموزش، فرهنگ سازی، مقابله و پیشگری تاکید کرد و گفت: هر کدام از دستگاه‌های اجرایی ظرفیت‌هایی در زمینه مقابله با بحران دارند که باید مدیران دستگاه‌ها نسبت به افزایش توان خود تلاش نمایند.

استاندار گلستان ادامه داد: تمامی دستگاه‌ها موظف هستند ظرف مدت ۲۴ ساعت پاسخ نامه مدیریت بحران مبنی بر اینکه چه امکاناتی را دراختیار دارند، ارائه دهند.

هاشمی بر اهمیت آموزش، اشاره کرد و گفت: نیاز است تا قبل از نوروز سال ۹۷ دوره آموزشی ۲ روزه ویژه مدیران در نقطه‌ای ترجیحاً خارج از استان برگزار شود و مدیریت استان در زمینه مدیریت بحران بطور کامل توجیه باشد.

استاندار گلستان ادامه داد: تمامی کارگروه‌های زیر مجموعه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان موظف هستند ظرف مدت یک هفته جلسه‌ای با حضور اعضای خود برگزار کنند و نتیجه آن را به دبیرخانه اعلام کنند.


در این جلسه مدیریت بحران، ستاد اداره کل بنیاد مسکن، منابع طبیعی، راهداری و آموزش و پرورش حضور داشتند.


انتهای پیام /گ

تاکید استاندار گلستان بر تامین اعتبار بیمه منازل روستایی

برچسب ها: استانداری ، بیمه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.