سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری نمایشگاه آثار برگزیده سوگواره مهر محرم در سمنان

نمایشگاه آثار برگزیده دهمین سوگواره ملی مهر محرم در سمنان برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، میثم قدس پور دبیر سوگواره ملی مهر محرم در استان سمنان با بیان اینکه نمایشگاه آثار برگزیده دهمین سوگواره ملی مهر محرم در سمنان برگزار می‌شود گفت : آئین افتتاح این نمایشگاه روز 21 بهمن‌ماه و در ساعت 18 در مجتمع فرهنگی هنری کومش سمنان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه سوگواره ملی مهر محرم در بخش‌های مختلفی برگزار شد افزود: این مسابقه در بخش‌های مختلف فیلم کوتاه، عکس، رسانه‌های برخط و همچنین نرم‌افزارها برگزار شد.

دبیر سوگواره ملی مهر محرم در استان سمنان با اشاره به اینکه در بخش هنرهای دیجیتال 8 هزار و 502 اثر به دبیرخانه ارسال شد تصریح کرد : از این تعداد 96 فیلم کوتاه و 8 هزار و 406 عکس بود.

وی با بیان اینکه در بخش بین‌المللی مسابقه عکس نیز که شامل مجموعه عکس، تک عکس حرفه‌ای و تجربه با موضوعات راهپیمایی اربعین حسینی و عزاداری ماه محرم در نقاط مختلف جهان اسلام بود آثاری از کشورهای مختلف به دبیرخانه ارسال شد افزود: از آذربایجان، افغانستان، عراق، ترکیه، سوریه، آلمان، فنلاند، انگلستان، هلند، هندوستان، لبنان و غیره آثاری به این مسابقه ارسال‌شده است.

انتهای پیام / ه

جزئیات نمایشگاه آثار برگزیده سوگواره مهر محرم در سمنان

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.