سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صادقی : طلبم از استقلال را نمی بخشم

بازیکن تیم فوتبال پیکان تهران گفت: طلبم از استقلال را نمی بخشم زیرا مقدار باقی مانده برابر با پولی است که بابت مالیات پرداخت کرده ام.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،امیر حسین صادقی بازیکن تیم فوتبال پیکان پس از بازی مقابل نفت تهران در خصوص طلبش از استقلال گفت: من تاکنون برای تسویه حساب به باشگاه استقلال نرفتم اما وکیلم 4 بار رفت که متاسفانه 2 بار برای مدیران باشگاه جلسه فوری اتفاق افتاد و در 2 جلسه دیگر هم مسئولان گفتند، پول نداریم و مشخص نیست چگونه با برخی ها تسویه حساب کردند. متاسفانه برخی ها می گویند، پولت را ببخش یا نصف اش را دریافت کن اما من بالای 2 میلیارد به استقلال بخشیدم و اکنون هم تمام پولی که می گیرم را مالیات پرداخت کردم و حتی یک ریال آن را هم نمی بخشم.

صادقی ادامه داد: آنهایی که می آیند و می گویند 200 - 300 میلیون طلب مان را بخشیدیم، هنوز مالیات ندادند و سپس به اداره مالیات می گویند ما بخشیدیم و پول را هم نمی دهند اما من تمام پول اداره مالیات را پرداخت کردم و دیگر هیچ بخششی نمی دهم.

مدافع تیم پیکان درباره شرایط تیمی شان اظهار کرد: پیکان تیم خوبی است و تمام امکانات را دارد و دارای کادرفنی قوی است اما متاسفانه برخی اتفاقات می افتد که شرایط تغییر کرده است و اگر یک برد کسب کنیم، اتفاقات خوب برای ما تکرار خواهد شد.

او درباره بازی نکردنش مقابل نفت نوین تهران بیان کرد: در فهرست 18 نفره پیکان حضور نداشتم و برای همین بازی نکردم. مشکلی وجود ندارد و طبق صلاحدید کادرفنی امروز استراحت کردم.

دفاع پیشین استقلال تهران درباره عکس یادگاری اش با پرسپولیسی ها خاطرنشان کرد: من برای شاد کردن یک مادر که فرزند جوانش را از دست داده بود، این کار را انجام دادم. این اتفاق بر خلاف میل باطنی ام بود و این موضوع را همه می دانند.

انتهای پیام/

اظهارات امیر حسین صادقی پس از بازی مقابل نفت تهران 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۸:۰۳ ۱۳ بهمن ۱۳۹۶
جز افتخاراتت ثبت کن که با پرسپولیسی ها عکس انداختی
ناشناس
۰۸:۰۳ ۱۳ بهمن ۱۳۹۶
جز افتخاراتت ثبت کن که با پرسپولیسی ها عکس انداختی