سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نبود قطعی گاز در استان اردبیل

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: با توجه به افت فشار گاز در کل کشور و رکوردزنی در مصرف گاز خوشبختانه تاکنون قطعی گاز در استان اردبیل نداشتیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، فیروز خدایی مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل صبح امروز افزود: با توجه به افت فشار گاز در کل کشور و رکوردزنی در مصرف گاز خوشبختانه تاکنون قطعی گاز در استان اردبیل نداشتیم و این مشکل با کاهش مصرف از صبح امروز در حال مرتفع شدن است.

وی گفت: در روزهای گذشته تمهیدات ویژه‌ای برای کنترل مصرف و جلوگیری از قطعی گاز در سطح استان عملیاتی شد و محدودیت مصرف در روزهای گذشته در شهرهای شمالی استان اعمال شد.

خدایی بیان کرد: علت اصلی محدودیت فعالیت در برخی از جایگاه‌های CNG در سطح استان نیز افت فشار گاز بود که این مشکل نیز اکنون رفع شده‌است.

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل با اشاره به اینکه خوشبختانه مردم استان با صرفه‌جویی در مصرف و رعایت مصرف بهینه در استان باعث شدند تا مشکلی از بابت قطعی نداشته باشیم تصریح کرد: رعایت مصرف سوخت در دوران اوج مصرف از جمله مسائلی است که باید همه ما نسبت به انجام آن اهتمام داشته باشیم.

 

انتهای پیام/ع

افت فشار گاز در کل کشور

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.