سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرهنگ حسنوند خبر داد

سارق خودرو در محدوده کاشانک دستگیر شد

سرکلانتر یکم پلیس پایتخت از دستگیری یک سارق خودرو در محدوده کاشانک خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ عبدالوهاب حسنوند سرکلانتر یکم پلیس پایتخت ضمن تشریح خبر دستگیری یک سارق خودرو در محدوده کاشانک، اظهار کرد: روز گذشته ماموران گشت انتظامی کلانتری ۱۰۱ تجریش در حال گشتزنی در محدوده استحفاظی خود بودند که به در تخریب شده یک خودرو سواری مشکوک شده و به راننده دستور توقف دادند.

وی افزود: راننده بدون توجه به دستور پلیس بر سرعت خود افزوده و با انجام حرکات مارپیچ و خطرناک سعی کرد از محل دور شود که این اقدام به تعقیب وی منجر شده و ماموران طی استعلام‌های انجام شده دریافتند که این خودرو از محدوده عوارضی تهران به سرقت رفته است که در نهایت سارق با شلیک به لاستیک خودرو متوقف و دستگیر شد.

سرکلانتر یکم پلیس پایتخت تصریح کرد: متهم به همراه خودرو مسروقه به کلانتری منتقل شده و تحت بازجویی‌های صورت گرفته به جرم خود مبنی بر سرقت خودرو و همچنین سرقت لوازم داخلی چند خودروی دیگر نیز اعتراف و پساز تکمیل پرونده به پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.

سرهنگ حسنوند، در پایان اظهار داشت: در بازرسی از داخل خودرو مذکور تعدادی لوازم مسروقه خودرو نیز از جمله چند عدد سیم کارت، گواهینامه، کارت خودرویی دیگر، گوشی تلفن همراه، فلش مموری، سشووار، جعبه ابزار، اورکت، کاپشن و چند دست لباس کشف و ضبط شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.