سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تلاش آمریکا و دیگر دشمنان برای ضربه به نظام اسلامی  

فرمانده لشکر عملیاتی 7 ولیعصر (ع) با اشاره به تلاش آمریکا و دیگر دشمنان اسلام و انقلاب برای ضربه به نظام اسلامی ، تلاش آن ها را همواره ناکام دانست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز ،  سرداررحمان پورجوادی، فرمانده لشکر عملیاتی 7 ولیعصر (ع)  با اشاره به تشکیل داعش گفت: دشمنان اسلام و انقلاب با تشکیل و تقویت همه جانبه یک گروه تروریستی به نام داعش به دنبال تضعیف ارزش های اسلامی و جبهه مقاومت بودند.

وی تاکید داشت: مقام معظم رهبری بارها با تدابیر امام گونه خود از موفقیت دشمن در آسیب به نظام اسلامی جلوگیری کردند.

فرمانده لشکر عملیاتی 7 ولیعصر (ع) با تشریح ایثارگری فرزندان ایران اسلامی در مبارزه با داعش گفت: عملیات نبل و الزهرا همانند دفاع مقدس بود که رزمندگان همچون دوران دفاع مقدس علیه دشمن وارد عمل شدند.

وی در باره داعش افزود: آن ها ابتدا رقه را در سوریه و بعد هم موصل را در عراق تصرف کردند و سپس خیال حمله به ایران را در سر داشتند.

سردار پورجوادی بر ضرورت الگو پذیری و حفظ راه و هدف شهدا تاکید کرد.

حجت الاسلام حسینی نوری، امام جمعه اندیمشک در باره شهدا گفت: شهدا برای حاکمیت اخلاق دینی و رواج آرمان های اسلامی در جامعه، جانشان را در دست گرفتند و سینه مبارک در مقابل دشمن قرار دادند.

وی بیان داشت: برنامه های مربوط به شهدای والامقام باید ما را به اخلاق اسلامی و معنویات نزدیک کند و این نزدیکی باید در اخلاق فردی، اخلاق اجتماعی، اخلاق اقتصادی، اخلاق سیاسی و در همه ابعاد باشد.

انتهای پیام/م

دشمن با تقویت گروه های تروریستی علیه ایران اسلامی وارد عمل شده است

برچسب ها: دهه فجر ، دفاع مقدس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.