سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نقش مهم تعاونی در کارآفرینی و شکوفایی اقتصادی  

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اندیمشک گفت: تعاون نقشی مهم در کارآفرینی و شکوفایی اقتصادی ایران اسلامی دارد و در صورت توجه به آن، شاهد افزایش کارآفرینی خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز ،  سید ناصر حسینی رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اندیمشک گفت: این  شهرستان آماده پذیرایی از سرمایه‌گذاران و اجرای طرح‌های مربوط به حوزه کار و تعاون است و از فعالان این حوزه، حمایت ویژه می‌کند و حوزه تعاون و خدمات مرتبط با آن باید بیش از گذشته جدی گرفته شود و زمینه اجرا اهداف آن محقق گردد.

وی افزود: تعاون نقشی مهم در کارآفرینی و شکوفایی اقتصادی ایران اسلامی دارد و در صورت توجه به تحقق مفاهیم آن، شاهد افزایش کارآفرینی در شهرستان خواهیم بود.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اندیمشک عنوان کرد: تعاون مشارکت عمومی را در عرصه تولید ملی تقویت را می‌کند، به همین دلیل در صورت توجه به تعاون، سرمایه‌گذاران و اقشار مختلف اجتماعی به تولید و کارآفرینی علاقه‌مند و ظرفیت اقتصادی شهرستان توسعه می‌یابد و تعاون؛ اقشار مختلف جامعه به‌ویژه جوانان را وارد چرخه تولید کشور می‌کند که این فرصت مناسب برای شکوفایی اقتصادی جامعه است.

انتهای پیام/م

اندیمشک آماده میزبانی از سرمایه‌گذاران و حمایت ویژه آنان است

برچسب ها: اشتغال ، کارآفرینی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.