سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در ده ماهه سال جاری؛

ثبت بیش از ۵۵ هزار ولادت در آذربایجان غربی

مدیرکل ثبت احوال آذربایجان غربی گفت:: در مدت ۱۰ ماه گذشته امسال بیش از ۵۵ هزار رویداد ولادت در ادارات ثبت احوال استان به ثبت رسیده است.  

محمد حیرت انگیز مدیرکل ثبت احوال آذربایجان غربی در گفتگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ اظهار کرد: در مدت ۱۰ ماه گذشته امسال ۵۵ هزار و ۱۴۰ رویداد ولادت در ادارات ثبت احوال استان به ثبت رسیده است که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۳/۲ درصد کاهش دارد.
وی افزود: همچنین در این مدت ۱۲ هزار و ۲۵۹ واقعه فوت ثبت شده است که نسبت به مدت مشابه آن در سال قبل تفاوتی ندارد.
مدیرکل ثبت احوال آذربایجان غربی در ادامه تصریح کرد: بالاترین نرخ ولادت در این مدت مربوط شهرستان ماکو با نرخ ۲۶ در ۱۰۰۰ به عبارتی تولد ۲۶ نوزاد به ازای هر ۱۰۰۰ نفر جمعیت ساکن در ماکو و کمترین نرخ ولادت مربوط به شهرستان شاهین دژ با نرخ ۱۸ در ۱۰۰۰ به عبارتی تولد ۱۸ نوزاد به ازای هر ۱۰۰۰ نفر جمعیت ساکن در شاهین دژ می‌باشد.
وی بالاترین نرخ فوت در این مدت را نیز مربوط شهرستان پلدشت با نرخ ۵ در ۱۰۰۰ به عبارتی فوت ۵ نفر به ازای هر ۱۰۰۰ نفر جمعیت ساکن در این شهرستان و کمترین نرخ فوت را مربوط به شهرستان پیرانشهر با نرخ ۳ در ۱۰۰۰ به عبارتی فوت ۳ نفر به ازای هر ۱۰۰۰ نفر جمعیت ساکن در این شهرستان عنوان کرد.
محمد حیرت انگیز در خاتمه به ویژه برنامه‌های گرامیداشت دهه‌ی مبارکه فجر امسال در اداره کل ثبت احوال استان اشاره کرد و گفت:: برگزاری جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در اداره کل، نصب بنر و تبلیغات محیطی، دیدار با خانواده‌های معزز شهداء و ایثارگران و برپایی مسابقات مختلف ورزشی از جمله‌ی این برنامه هاست.
انتهای پیام/ح

کاهش ۳/۲ درصدی تولد در آذربایجان غربی

برچسب ها: ثبت احوال ، شناسنامه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.