سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برادری که حساب خواهرش را خالی کرد

فرمانده انتظامی شهرستان خمينی‌شهر گفت: برادری که با به دست آوردن رمزهای بانکی حساب خواهرش مبلغ 5 میلیون ریال از حساب او برداشت کرده بود، دستگیر شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علی جعفری‌نژاد اظهار کرد: در پی شکایت شهروندی مبنی بر برداشت پنج میلیون ریال به صورت غیرمجاز از حساب بانکی‌اش، موضوع در دستور کار مأموران پلیس فتای شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: سرانجام کارشناسان پلیس فتای شهرستان با انجام اقدامات تخصصی و خاص موفق شدند، متهم را که برادر 14 ساله شاکی پرونده بود، شناسایی و با هماهنگی قضائی او را به پلیس فتا احضار کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی‌شهر خاطرنشان کرد: متهم در تحقیقات به عمل آمده در آغاز منکر هرگونه برداشت غیرمجاز بود که سرانجام با مشاهده ادله و مستندات موجود، به بزه انتسابی اقرار و اذعان داشت به جهت وابستگی شدیدی که به بازی‌های اینترنتی پیدا کرده بودم از غفلت خواهرم سوءاستفاده کرده و به صورت مجازی اقدام به خرید بازی‌های اینترنتی کردم.

وی ادامه داد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

جعفری‌نژاد در پایان از تمامی شهروندان خواست تا همواره از انتشار رمز کارت بانکی خود در حضور دیگران، درج و یا قرار دادن آن بر روی کارت بانکی خودداری کرده و در اسرع وقت نسبت به فعال‌سازی سیستم پیامکی حسابشان اقدام کنند.

 

انتهای پیام/م

 

دستگیری عامل برداشت غیرمجاز پول از حساب خواهرش

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.