سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری نمایشگاه دست سازه ها به مناسبت دهه مبارک فجر

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه از برگزاری نمایشگاه دست سازه ها به مناسبت دهه فجر در کرمانشاه خبر داد.

مهناز فتاحی  سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه   در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ گفت: در جشنواره دست سازه ها، اعضای کودک و نوجوان مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، با راهنمایی مربیان خود و همچنین، با بهره گیری از ابتکار، خلاقیت و نو آوری، کالاهایی از جنس صدف، چوب، فلز، پارچه، چرم، کاموا، نخ، حصیر، سنگ وتهیه کرده و در نمایشگاه های مختلف کانون و در ایام دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در معرض فروش برای عموم قرار خواهند داد.


وی ادامه داد: این اعضا ضمن بازاریابی برای کالاهایی که توسط خود آنان تهیه شده، مهارت کار آفرینی را تجربه کرده و لذت کسب درآمد از دسترنج خود را نیز خواهند چشید.

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه افزود:نمایشگاه مخصوص اعضا و دانش آموزان  و پنج شنبه ها مخصوص والدین و مردم است.

وی با بیان اینکه نمایشگاه از 12 تا 21 بهمن غیر از روز های تعطیل دائر است گفت: در کلیه کانون های شهرستانهای استان و در شهر کرمانشاه، مراکز شماره 2 و 4 میزبان این برنامه هستد.

فتاحی گفت: تعداد بیش از 2000 اثر در این نمایشگاه از دست سازه های اعضا به نمایش در آمده است.

انتهای پیام/ز

 

برگزاری نمایشگاه هنرهای دستی در کرمانشاه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.