سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ادعای مضحک بازیکن فوتبال عربستان سعودی

هافبک تیم ملی فوتبال عربستان، صحبت‌های خنده داری را درباره حضور در لالیگای اسپانیا بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فهد الموالد، ستاره 23 ساله سعودی ها و باشگاه لوانته اسپانیا که از طریق فدراسیون فوتبال عربستان به لالیگا اسپانیا رفت، درباره حضور در این تیم بیان کرد: شرایط خوبی دارم و درحال آماده سازی هستم تا بتوانم به ترکیب تیم اضافه شوم. پس از حضور در لوانته، بازیکنان، کادرفنی و هواداران به من کمک زیادی کردند تا بتوانم به شرایط اسپانیا عادت و امیدوارم روزهای خوبی را سپری کنم.

او افزود: هر روز با خانواده ام صحبت می کنم و امیدوارم مانند حضور در الاتحاد موفقیت های زیادی کسب کنم. هدفم در اسپانیا، حضور در رئال مادرید است و دوست دارم به این تیم بروم.

الموالد در مورد وضعیت خودش گفت: هدفم این است تا به بازی با بارسلونا برسم و بتوانم در تیم مثمرثمر باشم.  وضعیت خوب است و از مدیران فوتبال عربستان تشکر می کنم که موفق شدند با عقد قرارداد برخی بازیکنان را به اسپانیا بفرستند و به طور حتم تاثیر آن در جام جهانی 2018 روسیه مشخص می شود.

هافبک تیم ملی عربستان درحالی این ادعا را مطرح کرد که در حضور 7 ساله اش در الاتحاد، تنها 117 بازی کرد و موفق به زدن 35 گل شد و حالا امیدوار است به رئال مادرید برود و ما هم امیدواریم این اتفاق برایش رخ دهد!

انتهای پیام/

ادعای بازیکن سعودی درباره رفتن به رئال مادرید

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۳:۰۵ ۱۹ بهمن ۱۳۹۶
مرگ بر السعود
ناشناس
۰۲:۰۶ ۱۲ بهمن ۱۳۹۶
خدا به این آل سعودی ها عقل بده
ناشناس
۲۰:۳۱ ۱۱ بهمن ۱۳۹۶
قهرمان همیشگی پرسپولیس