سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طارمی، تراکتور را نجات داد

تیم فوتبال الغرافه با درخشش طارمی پاختاکور را شکست داد و رقیب تراکتورسازی در لیگ قهرمانان آسیا شد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال الغرافه قطر درحالی موفق شد در مرحله پلی آف رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، مقابل پاختاکور به پیروزی برسد که این تیم در گروه A لیگ قهرمانان قرارگرفت و حریف تراکتورسازی تبریز، الاهلی عربستان و الجزیره امارات شد.

اما شانسی که تراکتورسازی در لیگ قهرمانان آورد، پیروز نشدن پاختاکور مقابل نماینده قطر برد. تیم ازبکستانی در ابتدای فصل فوتبالی اروپا، یک بازیکن از رژیم صهیونیستی به نام گیدی کانیوک است. او در این فصل برای پاختاکور 3 بازی انجام داده و در صورتی که پاختاکور می توانست به مرحله گروهی صعود کند، قطعا تقابل این بازیکن با تراکتورسازی و ورود او به ایران می توانست حواشی را برای فوتبال کشورمان به وجود آورد که با درخشش مهدی طارمی و پیروزی الغرافه این اتفاق رخ نداد و حالا باید 30 بهمن در دوحه منتظر تقابل تراکتور سازی با طارمی باشیم.

در گروه B لیگ قهرمانان آسیا، تیم های تراکتورسازی تبریز، الاهلی عربستان، الجزیره امارات و الغرافه فطر در یک گروه قرار دارند و شاگردان ساغلام در نخستین بازی باید 23 بهمن مقابل تیم عربستانی صف آرایی کنند.

انتهای پیام/

طارمی سبب نجات تراکتور شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۱:۱۹ ۱۷ بهمن ۱۳۹۶
اره جون خودش