سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیش فروش موتورهای برقی در اصفهان

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان از پیش فروش موتورهای برقی در اصفهان تا پایان امسال خبر داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان عليرضا صلواتي در نشست خبری سومین نمایشگاه تخصصی «خودرو و موتورسیکلت‌های کلاسیک، خودروهای آفرود ازپیش فروش موتورهای برقی تا پایان امسال در اصفهان خبر داد.   

علیرضا صلواتی اظهار کرد: امیدوارم گسترش چنین فضاهای نمایشگاهی زمینه‌ساز حضور بیشتر و بهتر جوانان اصفهانی در مسابقات آفرود باشد و اگر تبلیغات و فرهنگ‌سازی خوبی انجام شود جوانان هم از لحاظ تخلیه انرژی و هم از لحاظ رکوردشکنی و مسابقات از آن استقبال می‌کنند.

وی با بیان این که بهار سال 97 نخستین نمایشگاه پاک‌روها در اصفهان برگزار خواهد شد، افزود: انواع دوچرخه و انواع موتورسیکلت‌های برقی و خودروهای برقی و هیبریدی در این نمایشگاه حضور خواهند داشت و هم فرهنگ‌سازی و هم فروش آن‌ها در این نمایشگاه انجام خواهد شد و مردم نیز از آن استقبال خواهند کرد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان با بیان این که از اواخر بهمن ماه طرح فروش تسهیلاتی موتور برقی در شهر اصفهان آغاز مي شود، گفت: انواع موتورهای برقی و اسکوتر در این طرح برای شهروندان عرضه می‌شود و موتور دانش‌بنیانی که سال گذشته در نمایشگاه دوچرخه و موتورسیکلت رونمایی شد تا اواخر بهمن ماه آماده عرضه به مشتریان خواهد بود.

وی با بیان این که این موتورسیکلت 100 درصد تولید داخلی است، خاطرنشان کرد: این موتورسیکلت‌ها بسیار مدرن هستند و جوانان از آن استقبال خواهند کرد؛ ایستگاه شارژ برقی نیز برای آن‌ها در سطح شهر تعبیه شده است و البته با برق خانگی نیز ظرف مدت 3 ساعت قابل شارژ است.

 

انتهای پیام/م

 

سومین نمایشگاه تخصصی «خودرو و موتورسیکلت‌های کلاسیک، خودروهای آفرود

برچسب ها: شهرداری ، حمل و نقل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.