سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بی توجهی مسئولان وزارت نفت به خوزستان

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: بسیاری از موضوع های مهمی که از سوی نمایندگان استان به این وزارت خانه منتقل می شوند، پیگیری نمی شود .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی ساری، نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: به صورت کلی می توان به این نکته اشاره کرد که نگاه وزارت نفت به خوزستان یک نگاه وظیفه ای است و همیشه با نوعی ترحم همراه بوده است. متاسفانه متولیان امر در این زمان به خوزستان توجهی ندارند.

وی با اشاره به سهم 2 درصدی خوزستان از نفت اظهار کرد: بسیاری از موضوع های مهمی که از سوی نمایندگان استان به این وزارت خانه منتقل می شوند، پیگیری نمی شود و تنها جوابی را که از این وزرات خانه می توان شنید این است که خوزستان 2 درصد از سود نفت را دریافت می کند. باید گفت این 2 درصد تنها مختص خوزستان نیست و تا کنون نیز مردم استان رنگ این اعتبارات را ندیده اند.

ساری افزود: سهم 2 درصدی استان از درآمد نفت که باید پرداخت شود و باید به مسئله مسئولیت‌های اجتماعی صنعت نفت هم پرداخته شود و از این طریق صنعت نفت تعهدات اجتماعی به محیط پیرامون خود از قبیل تاسیس جاده و امکانات بهداشتی و آموزشی را انجام دهد.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز وضعیت محیط زیست خوزستان بسیار اسفبار است. علاوه بر گرد و خاک که ناشی از خشک شدن تالاب ‌ها، سدسازی و انتقال آب است، متاسفانه برخی صنایع دودساز سلامت مردم خوزستان را در معرض تهدید قرار داده است.

انتهای پیام/م

نگاه وزارت نفت به خوزستان متکبرانه است

برچسب ها: محیط زیست ، وزارت نفت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.