سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نصب یادمان‌های شهدای انقلاب در کرمانشاه

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه، گفت: استان کرمانشاه ۱۰۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده که از این تعداد ۴۴ شهید والامقام از شهر کرمانشاه هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ حجت الاسلام عسگری، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه  گفت: از هم اکنون مقدمات لازم برای آماده سازی یادمان‌های شهدای انقلاب با مشارکت فرمانداری و شهرداری کرمانشاه آغاز می‌شود تا این یادمان‌ها در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در محل شهادت ۴۴ شهید انقلاب شهر کرمانشاه نصب شود.

حجت الاسلام عسگری، بیان کرد: آیین غباروبی و عطرافشانی مزار شهدا روز پنج شنبه (۱۹ بهمن) همزمان با سراسر کشور از ساعت ۱۱ با حضور مسئولان، آحاد مختلف مردم و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد:: این مراسم در گلزار شهدا شهرستان پاوه که نماد ملی گلزار شهدا اهل تسنن است از ساعت ۳۰: ۱۴ با حضور مسئولان استانی و مردم برگزار می‌شود.

حجت الاسلام عسگری با اشاره به تدارک برنامه ویژه‌ای در روستای کوئیک سرپل ذهاب از سوی سازمان جهاد کشاورزی، از دیدار و سرکشی مسئولین دستگاه‌های مختلف در ایام الله دهه فجر از خانواده معظم شهدای انقلاب و دیگر شهدای والامقام و همچنین تبلیغات محیطی با نصب تصاویر شهدای انقلاب در سطح شهر خبر داد.

انتهای پیام/ز

 

 

 استان کرمانشاه ۱۰۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.