سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرمایه گذاری 6000 میلیارد تومانی در صنعت کرمان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان گفت: بیش از 6000 میلیارد تومان در حوزه صنعت استان سرمایه‌گذاری شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،«مهدی حسینی‌نژاد» رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان با بیان این‌که بیش از6000 میلیارد تومان در حوزه صنعت استان سرمایه‌گذاری شده است، گفت: منتظر حضور مقامات کشوری در فرصت‌های آتی برای بهره‌برداری هستیم چون کار بزرگی است و می‌خواهیم حق مطلب ادا شود.

«مهدی حسینی‌نژاد» گفت : در سفر رئیس‌جمهور به استان کرمان، کارخانه تولید شمش 1.7 میلیون تنی، خط 7 کنسانتره 2 میلیون تنی و نیروگاه سیکل ترکیبی 500 مگاواتی شرکت گل گهر افتتاح خواهد شد.

وی با اشاره به سفر رئیس‌جمهور در روزهای آینده به استان کرمان و پروژه‌های قابل افتتاح حوزه صنعت و معدن در این سفر گفت: واحدهای صنعتی آماده افتتاح در شهرستان‌های زرند، کرمان، سیرجان و رفسنجان داریم که به‌علت حجم کار و سرمایه‌گذاری‌های انجام شده، پیشنهاد شد پروژه‌های سیرجان در سفر ریاست جمهوری افتتاح شوند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان با بیان این‌که با حضور رئیس‌جمهور بیش از 9000 میلیارد تومان پروژه افتتاح خواهد شد، گفت: میزان سرمایه‌گذاری پروژه‌های شرکت صنعتی معدنی گل گهر نزدیک به یک هزار میلیارد تومان است.

وی با بیان این‌که برای افتتاح پروژه‌های مربوط به مس، سنگ آهن جلال‌آباد و طرح‌های کرمان منتظر مقامات کشوری هستیم، افزود: در حوزه مس بیش از 3500 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری صورت گرفته و در زرند مجتمع فکور صنعت 150 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری کرده و عموماً در حوزه صنعت و معدن پروژه‌های بزرگی داریم.

حسینی‌نژاد تصریح کرد: در کرمان پروژه فروکروم تاپ اکو خاورمیانه را داریم که برای نخستین بار پس ازگذشت 60 سال نیاز فرآوری کرومیت استان را برآورده کرده و در دو فاز و با 180 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری به ظرفیت 200 هزار تن به بهره‌برداری خواهد رسید که امیدواریم بتوانیم با حضور مسئولان کشوری در دهه فجر این پروژه‌ها را بهره‌برداری کنیم.

 

انتهای پیام/س

 

6000 میلیارد تومان میزان سرمایه‌گذاری در حوزه صنعت استان کرمان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.