سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تصویب 139 طرح خدماتی، کشاورزی و صنعتی در شهرستان پارس آباد

فرماندار شهرستان پارس آباد از تصویب 139 طرح با اعتباری بالغ بر 52 میلیارد تومان و با اشتغالزایی یک هزار و 120 نفر در شهرستان پارس آباد خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبرصمدی، فرماندار شهرستان پارس آباد در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان، از تصویب 139 طرح خدماتی، کشاورزی و صنعتی با اعتباری بالغ بر 52 میلیارد تومان و با اشتغالزایی یک هزار و 120 نفر در کمیته های اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان و استان خبر داده و بر تسهیل و تسریع در فرآیند اعطای تسهیلات فراگیر اشتغال به طرح های مصوب، توسط دستگاه ها و بانک های عامل تا پایان سال جاری تاکید کرد.

رئیس شورای هماهنگی بانک های شهرستان پارس آباد از اختصاص 15میلیارد تومان تسهیلات کم بهره برای اشتغالزایی پایدار روستاهای شهرستان نیز خبر داد و افزود: اعطای این تسهیلات به بخش روستایی باعث توسعه متوازن و عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال خواهد شد.

در ادامه این جلسه مسائل و مشکلات تعدادی از طرح های اقتصادی و سرمایه گذاری بخش خصوصی بررسی و در جهت حل و تسریع در روند طرح ها تصمیمات لازم اتخاذ گردید.  

انتهای پیام/ح

اختصاص 15میلیارد تومان تسهیلات برای اشتغالزایی پایدار روستاهای پارس آباد

 

برچسب ها: تسهیلات ، اشتغال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.