سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز اکران فیلمهای جشنواره فجر در اصفهان از ۱۴ بهمن

معاون فرهنگی هنری ارشاد اصفهان ازآغاز اکران فیلمهایی از بسته سودای سیمرغ ۱ جشنواره فجر در اصفهان از ۱۴ بهمن خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، پرویز طاهری در باره اکران فیلمهای جشنواره فجر در اصفهان اظهار داشت: هشتمین جشنواره فجر با اکران فیلمهایی از بسته سودای سیمرغ ۱ از ساعت ۱۰ صبح شنبه ۱۴ بهمن ماه آغاز میشود.

وی با بیان اینکه ۱۴ فیلم بسته ۱ سودای سیمرغ ۱ در طول جشنواره در سینما سپاهان و فلسطین اکران می شود، ابراز داشت: در حال رایزنی هستیم تا اکران فیلمهایی از بسته ۲ نیز در جشنواره فجر اصفهان شاهد باشیم و بر این اساس سانس ویژه ۲۲ و ۳۰ دقیقه نیز در طول روزهای اکران جشنواره فجر در نظر گرفته شده است.

معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان تاکید کرد: به احتمال قوی فیلمهای «به وقت شام» از ابراهیم حاتمی کیا از جمله فیلمهایی است که به اکران بسته ۱ سیمرغ در جشنواره فجر اصفهان اضافه می شود.

طاهری با تاکید بر اینکه فیلمهای جشنواره فجر از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه آغاز می شود، اضافه کرد: سانس ۱۰ و ۳۰ دقیقه صبح ویژه اکران فیلمهای جشنواره کودک و نوجوان است و «قهرمانان کوچک»، پویانمایی «دنیای کیفها»، «فیلشاه»، «دزد و پری» و «شکلاتی» از فیلمهای برگزیده این جشنواره از شنبه تا چهارشنبه هفته آینده در هر دو سینمای سپاهان و فلسطین اکران میشود.

معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه فیلمهای جشنواره فجر در سه سانس متوالی دو ساعته از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه اکران می شود، تاکید کرد: فیلمهای «امپراطور جهنم»، «تنگه ابوقریب»،«لاتاری»، «کامیون»، «اتاق تاریک»، «جشن دلتنگی»، «شعلهور»، «سوءتفاهم»، «هایلایت»، «مصادره»، «سرو زیر آب» و «عرق سرد» از فیلمهایی است که در سینماهای سپاهان و فلسطین اکران و برخی در طول جشنواره تکرار نیز می شود.

وی با اشاره به اینکه به احتمال قوی سه فیلم از بسته سودای سیمرغ ۲ به جدول فیلمهای جشنواره فجر اصفهان اضافه شود، ابراز داشت: بر این اساس فیلمهای سانس ۲۲ و ۳۰ دقیقه نیز پس از رایزنی های لازم با مسئولان پایتخت اعلام می شود.

گفتنی است؛ هشتمین دوره جشنواره فجر در اصفهان مقارن با برگزاری سی و ششمین جشنواره فیلم فجر، از شنبه ۱۴ بهمن ماه تا روز ۲۲ بهمن در شش سانس (سه سانس در هر سینما) برگزار می شود.

 

انتهای پیام/م

برچسب ها: اکران فیلم ، دهه فجر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.