سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تامین سوخت مناطق صعب العبور زنجان در اولویت است

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی زنجان گفت:سوخت مورد نیاز اکثر روستا‌های استان علی الخصوص روستا‌هایی که در مسیر‌های صعب العبور بوده در حال پیگیری و تامین است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ محمود آقامحمدیان مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی زنجان  گفت: با توجه به افت محسوس دما در بیشتر شهر‌های استان تامین سوخت مورد نیاز همه بخش‌ها با روند مطلوب انجام می‌پذیرد و تا پایان ایام سرد سال نیز ادامه دارد.

وی همچنین تامین سوخت نیروگاهی را از دیگر موارد مهم برشمرد وافزود:با تلاش و پیگیری بدون وقفه کارکنان شرکت ملی پخش در حوزه عملیاتی و تامین و توزیع فراورده‌های نفتی سوخت جایگزین مورد نیاز این بخش نیز با روند مطلوبی تامین می گردد و انتظار می‌رود در مدت زمان باقیمانده از فصل زمستان این روند تداوم یابد.

محمود آقامحمدیان ادامه داد: با توجه به پیش بینی برودت هوا و سرمای شدید در روز‌های آتی علاوه بر تامین سوخت تمهیدات لازم نیز در راستای آماده باش نیرو‌های عملیاتی به منظور جلوگیری از هرگونه بحران در منطقه سنجیده شده است.

 وی افزود: از ابتدای دیماه تا ۹ بهمن ماه سال جاری در حدود ۱۰ میلیون و ۴۷۰ هزار لیتر نفت سفید توزیع و با توجه به برودت هوا کالابرگ شماره ۱۴ نیز به جهت تامین به موقع سوخت حرارتی روستائیان اعلام و تامین شده است.

 مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی زنجان گفت:سوخت مورد نیاز اکثر روستا‌های استان علی الخصوص روستا‌هایی که در مسیر‌های صعب العبور بوده که فاقد دسترسی به گاز و مصرف کننده نفت سفید می‌باشند با اولویت کاری این منطقه و به نحو شایسته در حال پیگیری و تامین است.

انتهای پیام/ن

 

توزیع بیش از ۱۰ میلیون لیتر نفت سفیددر استان زنجان

 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.