سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حکیم زاده در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد:

تلاش برای بهبود شاخص‌های طرح تدبیر در مدارس ابتدایی

معاون آموزش ابتدایی از تشکیل کارگروه تخصصی برای بهبود و ارتقای شاخص‌های طرح تدبیر خبر داد.

رضوان حکیم زاده معاون آموزش ابتدایی در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛در خصوص جلسه ای که با معاونت متوسطه به منظور هم افزایی 2 طرح تعالی و تدبیر برگزار شده است، عنوان کرد: قصد داریم با همفکری در مورد طرح تدبیر و تعالی، شاخص های برون داد را بهبود ببخشیم و با توجه به اقتضائات در نظر داریم تا با بهره مندی از نظرات اساتید دانشگاهی و تشکیل کارگروه ‌ تخصصی روی این موضوع بررسی شود.

وی ادامه داد: در شرایط فعلی طرح تدبیر در مدارس ابتدایی اجرا می شود که ابزار خوبی برای مديران این مقطع تحصیلی به شمار می‌آید تا به طور هدفمند برنامه‌های مدرسه را پیش ببرند.

اجرای طرح تدبیر در ۲۸۹۷۱ مدرسه ابتدایی

معاون آموزش ابتدایی با اشاره با اینکه امسال طرح تدبیر در ۲۸۹۷۱ مدرسه ابتدایی اجرامی‌شود، تصریح کرد: بازخوردهای این طرح از مدیران دریافت شده و راضی کننده بوده است اما به هر حال هر طرحی نیازمند بررسی‌های مداوم برای بهبود کیفیت است و بر این اساس به دنبال کیفیت‌بخشی بیشتر این طرح هستیم.

گفتنی است؛ طرح تدبیر از سال تحصیلی ۹۵ـ۹۴ در مدارس مقطع ابتدایی جایگزین طرح تعالی مدیریت شده است و در این طرح کیفیت و سطح عملکرد مدیر ارتقا می‌یابد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.