سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس پلیس راهور لرستان خبر داد؛

۶۱ در صد متوفیان تصادفات درون شهری مربوط به عابران پیاده است

عابران پیاده اصلی‌ترین قربانیان حوادث رانندگی در معابر درون شهری هستند و بیشترین فراوانی تصادفات منجر به جرح و فوت مربوط به تصادف عابران پیاده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  سرهنگ "منوچهرمرادی" گفت: عابران پیاده اصلی‌ترین قربانیان حوادث رانندگی در معابر درون شهری هستند و بیشترین فراوانی تصادفات رانندگی منجر به جرح و فوت مربوط به تصادف عابران پیاده است که در مجموع ۶۱ درصد از فوت شدگان حوادث رانندگی درون شهری استان مربوط به این قشر از کاربران ترافیک است و بیش از ۳۴ درصد از آن‌ها بالای ۶۰ سال سن داشته اند.

وی افزود: افراد کهنسال به علت کهولت سن و ضعف بینایی و شنوایی و نداشتن چابکی لازم به هنگام تردد در خیابان بیش از دیگران در معرض خطر حوادث رانندگی هستند و نیازمند توجه و مراقبت بیشتر از طرف خانواده می‌باشند تا ایمنی آنان به هنگام تردد تامین شود.

رئیس پلیس راهور استان در پایان گفت: فقدان گذرگاه‌های ایمن، نظیر پل هوایی دارای پله برقی در بروز حوادث عابران پیاده موثرند و نیاز است مدیران شهری بیش از گذشته در این خصوص احساس مسئولیت داشته و برای ایمن سازی معابر و احداث گذرگاه‌های امن برای عابران پیاده به وظیفه خود عمل کنند.

انتهای پیام/د

۶۱ درصد متوفیان حوادث رانندگی درون شهری مربوط به عابران پیاده است

برچسب ها: حوادث ، تصادف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.