سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صدور جریمه ۴۴ میلیارد ریالی برای متخلفان اقتصادی

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از ورود ۹۳۳ فقره پرونده به شعب تعزیرات استان و صدور جریمه ۴۴ میلیارد ریالی برای متخلفان اقتصادی در این زمینه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ داریوش جودکی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه جریمه ۴۴ میلیارد ریالی برای متخلفان اقتصادی در بخش های مختلف قاچاق، کالا و خدمات و پرونده های بهداشتی در استان کرمانشاه خبر داد.

این مسئول با اشاره به رسیدگی و صدور حکم برای پرونده های مذکور تعداد پرونده های بخش کالا و خدمات را تعداد ۷۴۶ فقره عنوان کرد و  افزود: برای متخلفان در این بخش مبلغ۶ میلیارد و ۶۷۳ میلیون و ۷۴۹ هزار و ۴۴۰ ریال محکومیت صادر شده است.

وی  آمار پرونده های قاچاق کالا و ارز و تعهدات گمرکی وارده به اداره کل تعزیرات حکومتی استان را ۱۵۷ فقره اعلان و بیان کرد: برای تخلفات موصوف مبلغ ۳۷ میلیارد و ۹۶۸ میلیون و ۶۹۸ هزار و ۳۴۰ ریال محکومیت صادر شده است.

جودکی همچنین آمار عملکرد پرونده های بخش بهداشت، دارو، درمان و دامپزشکی اداره کل تعزیرات حکومتی استان را ۲۰ فقره عنوان کرد و گفت: برای تخلفات مزبور مبلغ ۳۱ میلیون و ۵۷۵ هزار ریال محکومیت صادر شده است.

 

 انتهای پیام/ز

 

ورود ۹۳۳ فقره پرونده به شعب تعزیرات استان کرمانشاه

برچسب ها: تعزیرات ، قاچاق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.